AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #21 Skrevet 15. april 2020 Kommer ann på hvem som ghoster. En date eller et ONS? Det er som forventet. No hard feelings. Keep moving. Anonymkode: 58214...399 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #22 Skrevet 15. april 2020 Ble ghostet etter 1 år og 2 mnd som kjærester. Slå den.. Merket jo at han dabbet av mot slutten, men hadde jo forventet at vi kunne avslutte på en voksen måte. Vi er begge rett under 40. Jeg ga meg etter å ha sendt 2 meldinger uten å få svar, og prøvd å ringe han 2 ganger uten at han ringte opp igjen. Da innså jeg fort at jeg var ghostet. Etter 1 mnd var jeg desperat etter å få svar på hvordan han kunne behandle meg slik. Dro hjem til han, han latet som han var for opptatt til å snakke med meg, og sa han skulle ringe meg på kvelden. Han ringte aldri. 2 uker etter det skrev jeg en siste melding: "Innser at det siste året ikke betydde noe for deg. Jeg ønsket bare å få avsluttet på en god måte. Lykke til videre." Han svarte ikke på den heller. Er over han nå, men det var vondt å oppleve dette.. Anonymkode: 8151b...51f 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #23 Skrevet 15. april 2020 Mennesker med personlighetsforstyrrelser ghoster, specter b- borderlines, narsissister og psykopater. Les dere opp. Anonymkode: 50dc0...92a 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #24 Skrevet 15. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble ghostet etter 1 år og 2 mnd som kjærester. Slå den.. Merket jo at han dabbet av mot slutten, men hadde jo forventet at vi kunne avslutte på en voksen måte. Vi er begge rett under 40. Jeg ga meg etter å ha sendt 2 meldinger uten å få svar, og prøvd å ringe han 2 ganger uten at han ringte opp igjen. Da innså jeg fort at jeg var ghostet. Etter 1 mnd var jeg desperat etter å få svar på hvordan han kunne behandle meg slik. Dro hjem til han, han latet som han var for opptatt til å snakke med meg, og sa han skulle ringe meg på kvelden. Han ringte aldri. 2 uker etter det skrev jeg en siste melding: "Innser at det siste året ikke betydde noe for deg. Jeg ønsket bare å få avsluttet på en god måte. Lykke til videre." Han svarte ikke på den heller. Er over han nå, men det var vondt å oppleve dette.. Anonymkode: 8151b...51f Du erfarte the grand finale, psykopater gjør slikt, les blogg psykopati og kjærlighet: hva er forskjell på en taushetskur, forkastning eller ghosting. Anonymkode: 50dc0...92a 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #25 Skrevet 15. april 2020 Jeg ble ghostet første gang som 18åring av en jeg holdt på å bli sammen med. Jeg innså ikke det den gangen, men først ble han avvisende, skulle diskutere og småkrangle på alt, skulle ikke være enig med meg, svarte Whatever på om vi skulle møtes osv. Så bare sluttet han å svare, ble helt stille. Jeg var så knust og lei meg, tenkte det var fordi jeg hadde gjort og sagt masse dumt ( hadde dritt selvtillit). Jeg satt egentlig bare og ventet på å høre fra ham igjen, og var takknemlig for det når han etter flere måneder sendte sms igjen. Det tok noen runder og år til jeg brøt ut av det. Han fikk sjokk når jeg ikke svarte på hans siste forsøk, sendte masse meldinger og ringte i flere dager. Jeg gråt og var lei meg, men var sterk og ga ikke etter. Anonymkode: 4dce6...98f 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #26 Skrevet 15. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skrev du i den siste meldinga Anonymkode: b8dc4...f02 Det var faktisk en hyggelig melding. En verdig avslutning og et takk for alt. Ikke noe han fortjente, men viktig for meg med tanke på å komme videre. Det ble mitt punktum og var en måte å få tatt farvel. Anonymkode: b5016...ad7 2
Cinnamondiva Skrevet 16. april 2020 #27 Skrevet 16. april 2020 På 14.4.2020 den 20.35, AnonymBruker skrev: Hva hvis man bare møter menn som oppfører seg sånn da? Jeg er livredd menn fordi alle er så slemme mot meg. Ghoster og stikker av. Har prøvd å tenke over hvorfor, men kommer ikke på at jeg har gjort noe veldig ille. Blir kjempelei meg av ghosting, gråter fortsatt, flere år etterpå fordi jeg føler meg så ekkel og hatet av menn. Anonymkode: 83206...cac Uff, vel mannfolk er ikke alltids så snille dessverre, mye svin der ute. Hsr ikke noe med deg å gjøre, husk det. Du er verdifull. Prøv også å bryte det mønsteret med slemme menn, følg magefølelsen din eller be til Gud så kommer det nok en snill man for deg. Sender deg en varm klem🌹❤️
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #28 Skrevet 16. april 2020 Jeg hadde aldri hørt om ghosting og visste ikke at det var en greie, engang. Jeg trodde vi hadde noe fint sammen, noe seriøst, og da jeg plutselig avslørte en løgn (hen sa til meg at hen var bortreist og derfor ikke kunne møte meg, men la ut Story fra et utested her i byen som jeg kjente igjen), så dro jeg hjem til vedkommende, og mens jeg satt utenfor døren deres og prøvde å få kontakt på mobilen, så kom hen gående hjem. Da ble jeg avvist på ordentlig måte, og fikk for evig og alltid status som creepy stalker. Der og da så jeg ikke noe galt med handlemåten min, fordi jeg trodde vi hadde noe ekte, og hadde aldri vært borti eller hørt om en slik oppførsel før, så jeg var rett og slett veldig forvirret. Nå i ettertid, med mer erfaring i «gamet», og god kjennskap til ghosting, så skjønner jeg jo godt at det ble oppfattet som creepy, og jeg ville aldri gjort det samme nå. At hele vennekretsen deres nå ser på meg som helt sprø får jeg vel bare tåle. 🤷♀️ Anonymkode: ab771...072
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #29 Skrevet 16. april 2020 Ble ghostet da jeg ankom restauranten som vi hadde avtalt å ha daten på. Da ble det helt stilt fra vedkommende. Følte meg jævelig dum som hadde bestilt bord på mity navn for to personer, og der satt jeg alene å så etter en person som aldri kom. Heldigvis så skjønte ene servitøren at jeg hadde blitt ghostet og ga meg rabatt på maten og vin på huset. Dagen etter da jeg kom på jobben så tok en kollega opp med meg det som hadde skjedd. Og det var fordi vedkommende hadde ghostet henne også på samme kveld som meg. Såhe.. Lite trivelig. Anonymkode: f1c38...4fd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå