Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.dinside.no/bolig/andersson-knm-10-kjokkenmaskin/61231536

Ønsker meg en kjøkkenmaskin, men de fleste er litt utenfor min prisklasse. Fant denne fra (ukjente?) Andersson. Den er jo merkbart billigere enn de fleste kjøkkenmaskiner, men er det noen som har erfaring med denne? Eller eventuelt andre merker de er fornøyd med? Er ingen storbaker, men er ønsker å lage diverse gjærbakst. 

Skrevet

Den der er sikkert helt grei, men som du ser er artikkelen over 6 år gammel, så det kan hende det har kommet andre billigmaskiner som kanskje er bedre på markedet. 
Ting man kan tenke litt over er størrelse på bakebollen, hva slags tilbehør som følger med / hva slags tilbehør som er tilgjengelig for bestilling, wattstyrke, holdbarhet, støynivå osv.

Jeg vil nok si at 650W er litt i minste laget, men igjen... det kommer litt an på hva du har tenkt å gjøre med den og hvor mye kraft du trenger. Selv har jeg en maskin fra Bosch på 1000W og den er ganske ok, har greit med tilbehør og kostet ikke all verden da jeg kjøpte den. Det er en maskin jeg kan se for meg at jeg har i maange år til.

Jeg har også brukt en billigvariant fra Obh endel. Den fungerer helt fint til små brøddeiger, pizzadeiger osv.
Festet på eltekroken knakk av en gang. Det var heldigvis mulig å få bestilt en ny, men jeg merker jo at den tilhører en annen klasse enn Bosch-maskinen - som jeg aldri har hatt noen problemer med *bank i bordet*

Skrevet

Har ikke mye positivt å si om den som ble testet. Som Dinside skrev, den den er skranglete, bråker og hopper på benken. Jeg var redd for å få klager av naboene. Ubrukerig til alt annet enn å kna deig. Ikke varte den lenge heller. Har byttet til Kitchen Aid og er storfornøyd.

Ser det har kommet noen ny versjoner av Andersson-maskina nå, kan hende disse er bedre. Du får kjøpt de hos NetOnNet.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller spart opp til en som koster litt mer. De billige er skrøpelige og skranglete.

Anonymkode: 6cf80...0cc

Skrevet

Takk for svar! Jeg får vente på ett god tilbud på bedre og dyrere maskin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...