Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Papirhuset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Dårligste serien jeg har sett på lenge. Hvorfor er den så populær? Jeg sovna, så dårlig var den. Og jeg liker spanske serier, ser masse på det. Foretrekker La Reina del Sur, såå mye bedre! Er også på Netflix. 

Anonymkode: fd19e...aa4

Hva er det som er så dårlig med den?

Anonymkode: 4266f...224

• Liker 1
Gjest Pastpresent
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva handler serien om ?

Anonymkode: 6ab04...705

Den handler om et godt planlagt kupp på det spanske myntverket. 

En som kaller seg professoren er hjernen bak og samler en gjeng dyktige kriminelle. 

De tar et lass med gisler og trykker masse penger, samtidig som intrigene og problemene bare baller på seg. 

Likte sesong 1 og 2. Gikk lei. Men alt i alt en bra serie. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Pastpresent skrev:

Den handler om et godt planlagt kupp på det spanske myntverket. 

En som kaller seg professoren er hjernen bak og samler en gjeng dyktige kriminelle. 

De tar et lass med gisler og trykker masse penger, samtidig som intrigene og problemene bare baller på seg. 

Likte sesong 1 og 2. Gikk lei. Men alt i alt en bra serie. 

Takk.

Anonymkode: 6ab04...705

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Shai skrev:

Såå spennende!

Jeg har nesten lyst til å begynne på sesong 1 igjen nå som jeg er ferdig med alt som har kommet ut 😍

Gjennom hele serien har jeg sirkulert mellom å crushe på Denver, Berlin, Professoren, Nairobi og i noen rare øyeblikk Helsinki 😅

Berlin er herlig! Elsker måten han er frekk på😍 Men skjønner meg ikke på gutta sin smak jeg da, jeg synes Monica er MYE penere enn Tokyo!

Anonymkode: 2d8d8...79c

• Liker 1
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Berlin er herlig! Elsker måten han er frekk på😍 Men skjønner meg ikke på gutta sin smak jeg da, jeg synes Monica er MYE penere enn Tokyo!

Anonymkode: 2d8d8...79c

Enig! Skjønner ikke fascinasjonen for Tokyo, jeg synes Nairobi er mye finere! Og ikke minst mer spennende 😍 Og som du sier, Monica er helt nydelig. Gud, så lei jeg ble av måten Arturito behandlet henne på! Ikke for å spoile noe, men for en irriterende type han er! Ble jo bare verre og verre utover i serien 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Tokyo er den mest, siterer Rio: gorgeous, kvinnemennesket jeg har sett. Også dat ass!

Anonymkode: a14f5...dab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.4.2020 den 19.14, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så dårlig med den?

Anonymkode: 4266f...224

Nå er ikke dette en type serie for meg, da jeg virkelig HATER alt av ran og den type handling. Skjønner bare ikke hypen, alle snakker jo om denne serien.

Jeg sovnet i Oceans's Eleven, for det var så kjedelig. Den er jo ganske lik denne serien syns jeg. Derimot liker jeg typiske spanske/meksikanske telenovelas, det er litt mer realistisk og noe jeg kan relatere meg til. 

Anonymkode: fd19e...aa4

• Liker 2
Skrevet (endret)

Digger serien! Ser den også med spansk tale/norsk undertekst, kan ikke fordra dubbing.

Elsker Berlin, Denver, Tokyo og Nairobi 😁

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 1
Skrevet (endret)
På 14.4.2020 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Hva er så bra med den? Lest på den flere ganger på Netflix men den høres dørgende kjedelig ut utifra beskrivelsen, da sliter jeg med å prøve begynne se noe. Er beskrivelsen dårlig? 

Anonymkode: c41fb...f78

Tja. Jeg hadde både sett traileren fra netflix et par ganger, og lest en omtale om den fra en blogger, uten at jeg fikk lyst til å se den. Endte likevel opp med å se den fordi alle snakket om den. Og den overasket noe så innmari! Så drit i beskrivelsen og gi den en sjanse. Personlig syns jeg serien er den beste jeg har sett noen gang.

Endret av Macey_8888
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Elsker den serien 😍 Må ha sesong 5 nå!! 

Min begynte på Engelsk men jeg skiftet språk til Spansk. Likte det best. 

Anonymkode: 32165...b47

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enda ikke begynt på sesong 3, grunner jeg synes sesong 1 og 2 var rett og slett FANTATISK! jeg tør liksom ikke gå videre... Jeg mener, hvordan kan neste sesong toppe det?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda ikke begynt på sesong 3, grunner jeg synes sesong 1 og 2 var rett og slett FANTATISK! jeg tør liksom ikke gå videre... Jeg mener, hvordan kan neste sesong toppe det?

Jeg elsker papirhuset, men helt ærlig, ingenting kommer til å overgå sesong 1 og 2. Sesong 3 er spennende, men på en annen måte.

Anonymkode: f634b...a14

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker papirhuset, men helt ærlig, ingenting kommer til å overgå sesong 1 og 2. Sesong 3 er spennende, men på en annen måte.

Anonymkode: f634b...a14

Var det jeg mistenkte, dessverre! Men klør i fingra etter å se mer, så i kveld blir det sesong 3!

• Liker 1
Skrevet

Synes sesong 4 også var god, men mye mer action og tydeligvis mye mer penger mellom hendene også. Endel Hollywood over mye av det, men persongalleriet er fortsatt like fascinerende og komplekst. For de som vil ha mer etter sesong 4, så har Netflix lagt til en - 1 times Behind the Scenes dokumentar. Morsomt å se alle skuespillerne bak kameraet :)

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2020 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som har en crush på Professoren? 😅

Nope!
Herregud så sexy intelligensen hans er! 

For øvrig er serien en av de beste jeg har sett på lenge! Sykt skuffa over at sesong 4 ikke var avsluttende, men at jeg må vente så lenge på sesong 5. 10/10!

Anonymkode: 67cee...5b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nope!
Herregud så sexy intelligensen hans er! 

For øvrig er serien en av de beste jeg har sett på lenge! Sykt skuffa over at sesong 4 ikke var avsluttende, men at jeg må vente så lenge på sesong 5. 10/10!

Når kommer sesong 5?

Anonymkode: dc7d4...82c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når kommer sesong 5?

Anonymkode: dc7d4...82c

Aner ikke dessverre. Sikkert om ca. et år 😫

AnonymBruker
Skrevet

Var så utrolig lenge skeptisk til den, men så begynte vi å se forrige uke, og i går ble vi ferdige. Fått helt hekta, drømmer om den om natta! :fnise: 

Syns det er helt fantastiske skuespillere, og handlingen er hele tiden drevet fremover av overraskende grep, ting man ikke hadde trodd at gikk an, de er alltid et steg foran, og wooow. Så dokumentaren/bakomfilmen i går også (full av spoilers, så må ses til slutt). Da hadde vi sett hele serien dubba til engelsk (liker vanligvis ikke dubbing, men de var veldig flinke til å dubbe etter munnbevegelsene, så ble vant til det fort, samt stemmer som passa til rollene). Så dokumentaren på spansk, så det føltes rart, men fint! Og dette er ikke spoiler: det var morsomt at noe de nevner i sesong 3 at skjedde i etterkant av hendelsene i de to første sesongene, faktisk skjedde i virkeligheten pga serien. 

Jeg tror ikke jeg har sett en så bra serie på veldig mange år! Det blir ofte forutsigbart på serier, her er det alltid spennende og noe nytt, og en finurlig tanke bak alt mulig...! Helt annerledes enn jeg hadde trodd. Action og drama og kjærlighet og spenning og alt på en gang. 

Bella Chaooooo!! 🎵

Anonymkode: 9437a...188

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...