Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Papirhuset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tiårets beste serie!

Anonymkode: a14f5...dab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Digger papirhuset.

Anonymkode: 512e7...384

AnonymBruker
Skrevet

Får dere norsk eller engelsk tekst/ tale på den. (Kun spansk her).

Anonymkode: 0c881...999

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får dere norsk eller engelsk tekst/ tale på den. (Kun spansk her).

Anonymkode: 0c881...999

Gikk automatisk til engelsk på Netflix-en her.

• Liker 1
Skrevet

Datt litt ut av sesong tre, men har likt den godt. Jeg har alltid fått spansk tale med norsk underteksting på den på Netflix.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårligste serien jeg har sett på lenge. Hvorfor er den så populær? Jeg sovna, så dårlig var den. Og jeg liker spanske serier, ser masse på det. Foretrekker La Reina del Sur, såå mye bedre! Er også på Netflix. 

Anonymkode: fd19e...aa4

AnonymBruker
Skrevet

Den er så sykt bra! Så ferdig siste sesong i helgen og jeg vil bare ha mer! 
Ser den med originalspråket selvfølgelig, hater dubbing. 

Anonymkode: 2d8d8...79c

• Liker 2
Skrevet

Jeg følger med på La Casa De Papel 😊

Spanjolene kan det med film og serier! 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er så bra med den? Lest på den flere ganger på Netflix men den høres dørgende kjedelig ut utifra beskrivelsen, da sliter jeg med å prøve begynne se noe. Er beskrivelsen dårlig? 

Anonymkode: c41fb...f78

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn gikk den til engelsk tale da jeg starta siste sesongen, men endra den til spansk. Med norsk tekst. 

Anonymkode: 8988d...667

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg begynte å se den, men sluttet tidlig pga enkelte ting var vanskelig å svelge (f eks hvordan de kranglet midt oppi prekære ting, virket særdeles urealistisk...). Husker ikke episode, kanskje nr 2? Bør man prøve se flere? Jeg bare redd jeg blir skuffet, hadde hørt så mye bra, men måtte tvinge oss inn i episode 2 etter episode 1...

Anonymkode: fef0b...449

Skrevet

Super serie. Er i gang med seneste sesongen nå. Ser den med spansk tale og norsk tekst. Hater dubbing!  Koselig med serier uten engelsk av og til, man venner seg fort til det og plukker opp noen ord her og der. Husker enda noen ord vi lærte oss da vi så noen finske serier. 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som har en crush på Professoren? 😅

• Liker 9
Skrevet

Jeg begynte å se den på engelsk, men det ble så kunstig. Bedre på originalspråk. Har ikke sett sesong 4 ennå. 

Ble litt lei av karakterene i sesong tre. Av en eller annen grunn er Arturo den jeg mest kunne pult av de.

Så forstår jeg ikke helt hvorfor spanjoler bruker en italiensk frigjøringssang til alle tider. Har de ikke egne sanger? 

AnonymBruker
Skrevet

Dritbra! Måtte se alt så fkrt set kom ut nytt. Kjempespennende.

Anonymkode: 95c05...4e9

Annonse
Skrevet

Såå spennende!

Jeg har nesten lyst til å begynne på sesong 1 igjen nå som jeg er ferdig med alt som har kommet ut 😍

Gjennom hele serien har jeg sirkulert mellom å crushe på Denver, Berlin, Professoren, Nairobi og i noen rare øyeblikk Helsinki 😅

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva handler serien om ?

Anonymkode: 6ab04...705

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Shai skrev:

Såå spennende!

Jeg har nesten lyst til å begynne på sesong 1 igjen nå som jeg er ferdig med alt som har kommet ut 😍

Gjennom hele serien har jeg sirkulert mellom å crushe på Denver, Berlin, Professoren, Nairobi og i noen rare øyeblikk Helsinki 😅

Jeg må være helt rar siden jeg ELSKER smilet og den latteren til Denver 😂 han høres ut som en tulling 😂💜

• Liker 6
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må være helt rar siden jeg ELSKER smilet og den latteren til Denver 😂 han høres ut som en tulling 😂💜

Haha, enig! Jeg trodde det var skuespilleren sin egen latter, men tydeligvis har han utvikla latteren for han følte det passa karakteren 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør igjen, hva handler serien om ?

Anonymkode: 6ab04...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...