Gjest Majken ikke innl Skrevet 12. september 2002 #1 Del Skrevet 12. september 2002 Tenkte vi skulle ta oss en skalldyrsaften. Først så humrer vi litt, så reker vi på byen - og til slutt krabber vi hjem...., så stille som østers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. september 2002 #2 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg tar med hvitløksmajones og slenger meg med!! Har noen sitroner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. september 2002 #3 Del Skrevet 12. september 2002 Krabber hjem stille som østers ja... riktig... joa, i eget hode er man jo det, selvsagt, men... En god idé - får jeg være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Majken ikke innl Skrevet 12. september 2002 #4 Del Skrevet 12. september 2002 Jo flere, desto bedre..... og desto stillere blir vi, ikke sant???? Tenkte å invitere alle englene da, og de som ellers måtte være interessert..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 12. september 2002 #5 Del Skrevet 12. september 2002 Og dagen etter rødmer vi som hummer...... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. september 2002 #6 Del Skrevet 12. september 2002 Væren (forøvrig ikke født i krepsens tegn) vil også være med på skalldyrsaften! Men det er jammen ikke lett å være stille som en østers!!! Særlig ikke etter først å ha humret og deretter rekt! Når man kommer til krabbestadiet kan det i teorien være fullt mulig å være stum som en østers, men selv da er ikke det lett for en stakkars værdame. Jeg har sitroner, Ragnhild! *Åpner noen kalde pærebrus til maten* JIPPI; PARTY-PARTY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå