AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Jeg har et barn fra før, men vi har ønsket oss et felles barn eller fler.. Vi har prøvd i flere år, og vi temper ( skriver vi fordi han er flink til å minne meg på dette og setter på klokka for å våkne å tempe ) og jeg har prøvd el tester.. nå har han lyst å kjøpe en sånn monitor fordi det kom på reklame her med mange som endelig ble gravide med hjelp av den.. Det er supert.. jeg har sjekket meg hos legen og alt ser bra ut også.. ( tatt blodprøver i syklus og nøye sjekk) MEN... Han vil ikke teste seg ... Tror han er redd for å få svar om at dette er hans feil.. men hva gjør jeg? vi kommer jo ingen vei.. ikke på ivf hekler om han ikke sjekker.. Nesten så jeg tenker på å gå ifra han.. Jeg er 35 år og føler ikke jeg kan prøve og prøve heller.. Er de hjemmetestene til å stole på? Kan jeg bare ta en slik på litt sæd eller må han komme i en kopp? Anonymkode: f4240...a5c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Herregud. Er du bare sammen med han for å få en unge til? Anonymkode: 5223d...7e3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Nei, hjemmetestene er ikke til å stole på. Du får sette deg ned med han å ta en ordentlig prat med han. Anonymkode: 4668f...953
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Du har et barn fra før. Du har regelmessige sykluser. Du har vært en tur innom legen. Det er 90%+ sannsynlighet for at feilen ligger hos han. Null vits i å tempe, holde på med fertilitetstester, og så videre. Har man samleie 2-3 ganger i uka treffer man uansett. Hjemmetester er humbug, bortkasta penger, da en slik prøve måler veldig mange parametre (antall, kvalitet, tetthet, fart, seighet,+++) Å sjekke mannen ut av saken er raskt gjort. En så barnslig mann hadde jeg ikke taklet som barnefar. Anonymkode: 0cc81...acd 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Hva om problemet ligger hos han, er du da villig til å bli. Om ivf ikke fungerer, hva da? Ønsker du å fortsette forholdet da? I og med at du tenker på å avslutte hvis han ikke tester seg. Kanskje han er redd for at du går, hvis han får negative svar, og derfor ikke vil teste seg. Merker nok at du ikke liker at han ikke vil teste seg. Mulig han har mye tøffe tanker rundt det, og trenger at du beroliger han med at det er greit, hvis det er det da. Hilsen en som hadde mye av de tankene, bare omvendt vei. Anonymkode: b0222...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå