Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det blitt inn å være barbeint nå, ser så mange mennesker uten sokker.

Som regel i reklamer er folk uten sokker

Både hjemme og ute går folk uten sokker

Er det mote å vise tær

Anonymkode: 94ade...5e1

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, virker som det er på mote å fryse på bena.

AnonymBruker
Skrevet

Ja virker som det har vært in en stund nå, stort sett alle hjemmebilder på insta og blogger så er folk barbeint

Anonymkode: c05ad...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke vanlig da? Jeg går alltid barbeint.

Anonymkode: 34f75...545

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bruker sokker i sko men går barbeint hjemme og har gjort det i mange år. Bare for det e mye bedre uten sokker inne, hjemme.

Anonymkode: af0e4...a52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neida. Å gå barbeint har mennesker gjort helt siden det første mennesket tråkket rundt på kloden

Anonymkode: 611ef...d49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Deilig å gå barbeint! 

Anonymkode: d017a...943

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal alt forbindes med mote? Å gå barbent er sunt for kroppen.

Anonymkode: 261db...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å gå barbeint, det eneste jeg stresser med er å ikke ha sokker på meg hvis jeg plutselig skal inn til noen. Er litt usikker på etikette og nakne tær hos andre😂 Noen synspunkter😄? Pleier forresten å ha et par sokker i bilen vinterstid som hjelper meg ut av knipet, men noen ganger kommer jeg til fots. 

Anonymkode: 1952c...075

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takler ikke å Gå barbeint. Her er det veldig gulvkaldt om vinteren grunnet gammelt hus, så det er uansett ikke noe godt å gå uten sokker. Går uten sokker om sommeren og jeg er hjemme, men å gå uten sokker i joggesko Feks takler jeg bare ikke. 

Anonymkode: 6f479...178

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takler ikke å Gå barbeint. Her er det veldig gulvkaldt om vinteren grunnet gammelt hus, så det er uansett ikke noe godt å gå uten sokker. Går uten sokker om sommeren og jeg er hjemme, men å gå uten sokker i joggesko Feks takler jeg bare ikke. 

Anonymkode: 6f479...178

du svare ikke på spørsmål

AnonymBruker
Skrevet

Så fordi man går barbeint så fryser man 😂

Sokker er ikke et veldig behagelig/sexy/stilig plagg, altså et plagg som gir meg null og niks. 

Har selvfølgelig med meg innesko eller steps om jeg skal på besøk til andre. 

Jeg er 40+, så mote har jeg sluttet å følge med på for lenge siden. 

Vil uansett si at barbeint var mote lenge før sokker ble det, tror barbeint slår sokker med en god del tusen år her ;) 

Anonymkode: d607f...fba

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi man går barbeint så fryser man 😂

Sokker er ikke et veldig behagelig/sexy/stilig plagg, altså et plagg som gir meg null og niks. 

Har selvfølgelig med meg innesko eller steps om jeg skal på besøk til andre. 

Jeg er 40+, så mote har jeg sluttet å følge med på for lenge siden. 

Vil uansett si at barbeint var mote lenge før sokker ble det, tror barbeint slår sokker med en god del tusen år her ;) 

Anonymkode: d607f...fba

Er det penere å gå barbeint

Skrevet

Sikker på at det ikke er ankelsokker eller sånne veldig små sokker som dekker kun tær og hele i skoen? Om jeg bruker det ser det ut som jeg går uten sokker. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle faktisk ønske jeg kunne gått mer barføtt på sommeren, men jeg har så stygge føtter synes jeg. Blodårer som buler ut og hard gul tykk hud under bena som jeg aldri blir fornøyd med uansett hvor mye jeg filer og smører de inn. Hjelper ikke akkurat at jeg har lik bleke føtter selv om jeg prøver å sole meg. Pleier å bruke selvbruning på bena, men hvis jeg påfører selftan på føttene blir det skjoldete og misfarget uansett hvor mange ganger jeg prøver. Såååå da blir det sokker om sommeren også.... Jeg har lagt merke til at mange influencere går barføtt ja og jeg ser de har nydelig føtter. Fotsålene er myke som en babyrumpe *misunnelig*. 

Anonymkode: 02b15...b53

AnonymBruker
Skrevet

Mote? Aldri hørt om at det er mote å være barbeint. Jeg har ikke sokker på nå, fordi jeg ikke giddet ta på sokkene fordi det er behagelig å gå uten sokker inne når det ikke er kaldt. Har alltid ment det. Da jeg bodde et sted hvor jeg ikke risikerte å tråkke i dritt i hagen, var det luftig og deilig å kjenne gresset mellom tærne. 

Anonymkode: b28f5...030

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle faktisk ønske jeg kunne gått mer barføtt på sommeren, men jeg har så stygge føtter synes jeg. Blodårer som buler ut og hard gul tykk hud under bena som jeg aldri blir fornøyd med uansett hvor mye jeg filer og smører de inn. Hjelper ikke akkurat at jeg har lik bleke føtter selv om jeg prøver å sole meg. Pleier å bruke selvbruning på bena, men hvis jeg påfører selftan på føttene blir det skjoldete og misfarget uansett hvor mange ganger jeg prøver. Såååå da blir det sokker om sommeren også.... Jeg har lagt merke til at mange influencere går barføtt ja og jeg ser de har nydelig føtter. Fotsålene er myke som en babyrumpe *misunnelig*. 

Anonymkode: 02b15...b53

Hjelper det ikke med fotbad ofte? Jeg fiksa min samboers føtter ved å skrape den gule huden forsiktig vekk med vanlig kniv etter langvarige fotbad, og smurte på fotkrem fra apoteket. Han var riktignok skeptisk til å begynne med.

Jeg synes at du ikke skal bry deg om at du synes du har stygge føtter, men gå barføtt om du vil. Jeg har også helt hvit hud, som tåler sol dårlig, men pytt. Når det gjelder influenserne, så har ikke jeg sett dem, men har de babyrumpehud under føttene vil det nok være vondt å gå barbeint. 

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Kan jeg gå uten sokker eller bør disse føttene dekkes til

Bildet er fjernet etter brukerens ønske. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...