Totalya Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 I fjor kjøpte jeg Phillips sin epileringsmaskin (den med isblokka) Dama i butikken skryta sånn av den at jeg måtte prøve, var drittlei av å barbere leggene nesten hver dag. Var ikke vondt når jeg brukte blokka sa hun. Hun hadde den selv, og var nå så "herda" at hun brukte den uten isblokka. Jeg brukte den et par ganger, og det gjorde så vondt så vondt. Vurderte 90 dagers garantien, men det skulle jo bli bedre etterhvert... Det ble til at jeg la den bort i vinter Nå har jeg tatt den fram igjen, og det gjorde sååå vondt, men jeg skulle gjennomføre det... Den andre gangen hadde jeg rett og slett ikke tid til å finne fram isblokka, så jeg måtte bare prøve uten, men herregud for en forskjell!!! For dere som har denne, bruker isblokka og synes det er et "smertehelvete": KAST BLOKKA! Det gjør jo ikke vondt jo! Det går mye raskere også, fikk liksom en annen teknikk. Hva er det som gjør dette??? Skjønner ingen ting jeg... Ops! Dette ble langt, men ett spørsmål til: Jeg peeler med det medfølgende hodet, og med hansker i dusjen, men sliter med inngrodde hår. Hva kan jeg gjøre med de?
Nella Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Vi fant ut følgende teori da jeg jobbet med det. Når man legger på noe kaldt vil man få nupper (gåsehud) og huden trekker seg mer sammen rundt hvert hårstrå. Da vil håret sitte bedre og det gjør vondere å nappe det ut. Det var erfaringen vi hadde alle som hadde testet den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå