AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Hva er det verste og mest ondskapsfulle du har gjort mot en person? Og hva med hevn? Anonymkode: 43524...629
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Sagt at verden er et bedre sted uten han Anonymkode: a0ca8...d20
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Slettet to venninner fra alle sosiale medier fordi de hele tiden kom med stikk rettet mot meg, holdt meg utenfor med vilje, og generelt hadde veldig dårlige verdier (Baksnakket folk basert på overfladiske ting, Dømte folk etter hvilket sted de hadde vokst opp osv). Ville ikke ha slike mennesker i omgangskretsen min. Anonymkode: 9b866...3ed
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 På ungdomsskolen gjorde jeg noe frekt mot en som ble mye plaget av andre. Helt siden da og frem til i dag har det plaget meg. Anonymkode: 8db30...9fa
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Jeg og en venninne var veldig misunnelige på ei litt eldre jente. Hun hadde blitt sammen med skolens og områdets kjekkas. Vi ringte hjem på fasttelefonen, og sa at vi ringte fra helsestasjonen for ungdom, og det var veldig viktig at hun ringte tilbake. Vi hadde nemlig fått svar på en test, og hun måtte komme inn nå. Vi hadde sett dette på en film, om de trodde på det vet jeg ikke. Vi satt og ut rykte om at hun hadde en kjønnssykdom. Har angret siden, og håper vi ikke ødela for mye. Dette er noen år siden. Anonymkode: 671cf...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå