AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Noen som skal ha privatisteksamen denne uken, som ikke har fått den flyttet? Har dere eventuelt fått noen beskjed om hvordan eksamen vil foregå med hensyn til smittevern? Anonymkode: 33063...506
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Hvorfor få den flyttet? Tipper muntlig eksamen skal foregå som vanlig, bare at denne gangen så skal man ikke håndhilse på sensoren og eksaminatoren, og kanskje sitte litt lenger unna. Anonymkode: 94f54...3aa
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Dette lurer jeg også på. Om det er noen som skal ha eksamen de neste ukene som har fått noe mer informasjon om hvordan gjennomføringen faktisk blir? Anonymkode: c3414...ff6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette lurer jeg også på. Om det er noen som skal ha eksamen de neste ukene som har fått noe mer informasjon om hvordan gjennomføringen faktisk blir? Anonymkode: c3414...ff6 Skulle gjerne hatt noe mer info! Virker tvilsomt at det er greit å samle en haug med privatister i et tett lokale for skiftlig eksamen. Muntlig eksamen går sikkert som vanlig, tror jeg. Noen som har peiling?? Anonymkode: 33063...506
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 De har jo ikke kommet med noen uttalelse enda, så det er jo ingen som har peiling enda.. de sa jo at det skulle komme mere info etter påske. Så da får vi håpe det kommer i morgen, da.. skal selv ha fire eksamener og vil gjerne ha det avklart snart!! 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5bbf0...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå