Gå til innhold

Det mest pirrende dere har hørt under et samleie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det "Jeg aner ikke hvem som knuller meg". Det sa en kvinne jeg knullet på en swingersklubb til mannen sin for et par år siden. På en positiv måte selvsagt, hun likte å bli knullet av meg. Hun holdt på med et par menn og etter de hadde sprutet ferdig fikk jeg lov til å prøve. Hun hadde tydeligvis litt kjennskap til de to andre, men jeg var den fremmede ungkaren mellom beina hennes :)

Anonymkode: 7645c...fbd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Vet du hvor deilig og fin du er? Vet du hvor god du er til å knulle?", mens hun så meg inn i øynene. Jeg sa noe lignende til henne også en gang rett etter at hun hadde slikket meg til orgasme. Holdt egentlig nesten på å si elsker deg, men sa at hun var vakker og kysset henne. Hun var så fantastisk hun der 😍 😌

Anonymkode: a5fc5...0ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den gangen den litt sjenerte, stille dama sto med rumpa i været og stønnet ned i puta "mmm ja, knull meg!!"... 

😍

Anonymkode: fd9cd...983

AnonymBruker
Skrevet

Kona har innimellom sagt/spurt: Vil du prøve i rumpa mi. Stort sett så får hun alltid viljen da 😁

Anonymkode: 34202...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg er ikke så gira på sæd og spruting her og der, men jeg skvatt på positivt vis da rett før samboer kom, sa han: jeg skal sprute sæden min inni deg... Han var så sensuell og mandig, ble helt mo i knærne. 

Anonymkode: ad63c...4d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøttkaker i morgen ? 

Anonymkode: e9792...9c6

• Liker 7
Gjest Paramount
Skrevet

Har hørt mye pirrende, men sjelden under samleie. Under samleie er det kun vokallyder som er pirrende.

Skrevet (endret)

Den gangen hun sa "Hva er det du gjør med meg?", etter at hun hadde kommet 2-3 ganger. Det tente meg enda mer, og hun kom mange ganger til. Blir ikke særlig bedre enn det.

Endret av Resignert
AnonymBruker
Skrevet

"Du har skitt i rævva di"

Anonymkode: fb913...17b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når dama er så kåt at hun sier under samleie:" Åh vi må få med oss en til mann".

Anonymkode: 41cfb...a13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

fetto di e like trang som ei ongfett

Anonymkode: b65b5...a05

AnonymBruker
Skrevet

Baby... 

Anonymkode: 5c5ac...e33

AnonymBruker
Skrevet

Åååhh.. steik i hælvete  so godt da e før mæææææ...... Men du må itj sprut i mææææ......

Anonymkode: 28898...d43

AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2020 den 1.55, Resignert skrev:

Den gangen hun sa "Hva er det du gjør med meg?", etter at hun hadde kommet 2-3 ganger. Det tente meg enda mer, og hun kom mange ganger til. Blir ikke særlig bedre enn det.

Kunne vært meg😂😂 sa det en gang til en... himmelsk😜

Anonymkode: fc228...67a

• Liker 2
Skrevet

"Hva er det som skjer?!- du kjenner jo kroppen min bedre enn jeg gjør jo!"

"Bare knull meg hardt"

"Herregud!- Jeg har aldri spruta før, gjør det igjen!"

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne vært meg😂😂 sa det en gang til en... himmelsk😜

Anonymkode: fc228...67a

C?

Skrevet

-"Se på meg mens jeg knuller deg" (høres igrunnen bedre ut på dialekt enn på bokmål 😅)

Deiligste jeg hører under sex 😛

AnonymBruker
Skrevet

«Du får ikke lov til å komme før jeg sier i fra» deretter etter en stund (da jeg var sprengkåt) «kom for meg» mens han tok kvelertak rundt halsen

Anonymkode: 40f07...f5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare å komma, for do få komma to ganga.....ikke kosta ekstra

Anonymkode: 836e3...abd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke samleie, men mens jeg gikk ned på han: "Hvor deilig dette enn er, vil jeg gjerne være inni deg nå."

Anonymkode: ece54...248

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...