AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Jeg har lyst til å ta en bachelor, men er avhengig av å jobbe ved siden av. Forhørte meg derfor om det var mulig å ta studiet på deltid, og fikk bekreftet at jeg kan ta ett emne per semester istedenfor to. Men hvordan gjøres dette i praksis? Søker jeg på studiet som vanlig, og opplyser etter at jeg har kommet inn om at jeg bare skal ta ett emne per semester? Anonymkode: 8d3a7...965
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Er på NTNU forresten. Anonymkode: 8d3a7...965
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Du må vel søke noen av disse? https://www.ntnu.no/videre Anonymkode: e96e4...3aa
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du må vel søke noen av disse? https://www.ntnu.no/videre Anonymkode: e96e4...3aa Nei. Som jeg skriver i HI så har jeg vært i kontakt med NTNU og fått bekreftet at jeg kan ta ett emne i semesteret, og fortsatt ta den bacheloren jeg er interessert i. Den står ikke på den siden du linker til, så det er ikke relevant. Jeg lurer altså ikke på hva jeg kan søke på, jeg lurer på hvordan det foregår i praksis: 8 minutter siden, AnonymBruker said: Søker jeg på studiet som vanlig, og opplyser etter at jeg har kommet inn om at jeg bare skal ta ett emne per semester? Anonymkode: 8d3a7...965 Ellers takk for svar. Anonymkode: 8d3a7...965
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Det spørs vel kanskje hva du ønsker å studere. Jeg studerer heltid, men har såpass lite obligatorisk oppmøte og innleveringer (en oppgave + eksamen i hvert fag) at jeg helt sikkert kunne jobbet heltid om jeg hadde orket det. Dette er på uio, humanistiske fag. Anonymkode: c846e...16c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Som jeg skriver i HI så har jeg vært i kontakt med NTNU og fått bekreftet at jeg kan ta ett emne i semesteret, og fortsatt ta den bacheloren jeg er interessert i. Den står ikke på den siden du linker til, så det er ikke relevant. Jeg lurer altså ikke på hva jeg kan søke på, jeg lurer på hvordan det foregår i praksis: Ellers takk for svar. Anonymkode: 8d3a7...965 Skjønner. Da søker du på bacheloren du vil ta. Når du kommer inn skal man velge fag, ettersom at man kan bygge opp graden sin selv. Da velger du kun ett emne. Anonymkode: e96e4...3aa
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det spørs vel kanskje hva du ønsker å studere. Jeg studerer heltid, men har såpass lite obligatorisk oppmøte og innleveringer (en oppgave + eksamen i hvert fag) at jeg helt sikkert kunne jobbet heltid om jeg hadde orket det. Dette er på uio, humanistiske fag. Anonymkode: c846e...16c Ja, det beste hadde jo vært å fullføre på normert tid, og jeg ser ikke bort ifra at jeg kunne fått det til heller. Jeg må nok tenke litt på det. Sendte spørsmålet mitt til studieveileder også, jeg er bare litt ivrig på å få svar. Lurer også på om jeg kan gå fra deltid til heltidsstudent når jeg vil, hvis jeg ser at det fungerer ved siden av jobb. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skjønner. Da søker du på bacheloren du vil ta. Når du kommer inn skal man velge fag, ettersom at man kan bygge opp graden sin selv. Da velger du kun ett emne. Anonymkode: e96e4...3aa Det høres jo enkelt og greit ut! Anonymkode: 8d3a7...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå