Gå til innhold

velkomst til brudeparet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere en formell velkomst, da brudeparet kom til lokalet der festen skulle holdes?`Hva er vanlig????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Vi hadde selskapet hos mine foreldre, og da vi ankom etter fotograferingen fikk vi servert velkomstdrink sammen med de gjestene som hadde kommet allerede. Flere gjester kom etterhvert, og når alle hadde kommet, skålte vi for brudeparet og bryllupet.

Ingen formell velkomst egentlig, men en veldig grei måte å gjøre det på syns jeg. :)

Skrevet

Vi kom og da stod alle gjestene ute og tok os i mot. Onkelen min hadde congratulations på full guffe i bilen og vi fikk velkomstdrink. Ingenting var planlagt, men det var veldig hyggelig å bli tatt ordentlig i mot.

Vi kjørte limo forresten :sjarmor: Snurret en tur ned i sentrum før vi kjørte opp til selksapslokalene igjen. Veldig moro.

Skrevet

Alle gjestene skal ha funnet sine plasser inne i matsalen og står ved stolene sine når vi kommer fra fotografen. Vi blir møtt med musserende på trappen av toastmaster, også går vi inn i salen og har en felles skål med gjestene før vi starter middagen.

Vi gjør det på denne måten fordi vi har sen vielse og etter fotografering bør vi komme igang med middagen så fort som mulig. Det kan ta litt tid før alle kommer seg på plass, så vi ringer toastmater når vi reiser fra fotografen (20 min å kjøre).

Tror også det kan være stilig slik og er veldig fornøyd med løsningen vi har kommet fram til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...