Jhsdv Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 (endret) Hei KG! I kveld tenker jeg å gi damen min full nytelse i sengen. Hun skal ha bind for øynene/håndhjern å jeg skal gjøre alt jeg kan for at hun skal få det beste hun noen sinne har opplevd. Vi kjenner hverandre kjempe godt, har er godt forhold som har vart i over 10år, dette er noe jeg ønsker å gjøre for henne fordi jeg elsker å gi nytelse! Jeg lurte på om det er noe dere jenter her inne elsker at blir gjort med dere, hva som kunne vært den ultimate nytelsen i en slik situasjon? Vil høre om dette da det kanskje gir noen nye ideer! Jeg vil selvfølgelig utelate ting jeg selv vet at hun ikke ville likt. håper på raske svar 😁 mvh m29 Endret 14. april 2020 av Jhsdv
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Massasje😍 over hele kroppen med massasjelys. Gir deilig lukt i rommet og oljen er deilig varm når den dryppes mot huden. Bruk god tid og pirr lenge. Stryk, kyss. Dra pisk/padle ertende over huden. Og pisk litt etterhvert. Bli matet med jordbær og evnt annen frukt underveis. Hvitvin hører og med her. Fin musikk på i bakgrunnen. Her brukes ofte den ferdige spillelista på spotify som heter «dinner music». Anonymkode: 4a706...125 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå