AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Ser ikke for meg hvordan denne overgangen skal bli. Har dere noen råd? Anonymkode: fe76e...47b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Må begynne å legge i egen seng. Anonymkode: f5330...f89 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må begynne å legge i egen seng. Anonymkode: f5330...f89 Ja, det er målet. Hvordan gjør man det i praksis? Barnet nekter. ts Anonymkode: fe76e...47b
Sugerøret Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Legg madrass på gulvet hos dere. Først legger dere barnet i egen seng på eget rom. Viktig at barnet er trygg der. Lek og ha det moro.. La barnet hvis det er gammelt nok å plukke ut en natta lampe. Så lag gjerne eventyr om det store barnet som sover i stor seng. Legg barnet. Regner med det kommer for inn til dere Følg barnet tilbake til sin seng. Gjenta... Mine fikk lov å komme og sove på madrassen ved mareritt. Da henta de selv pute og dyne
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Vår hadde først en stor madrass på gulvet på rommet sitt, hvor jeg sov sammen med henne en periode. Så begynte jeg å legge meg på vårt rom igjen, men gikk inn og lå litt ved siden av henne hvis hun våknet om natten. Det tok ikke så lang tid før det stort sett holdt at jeg gikk inn og pakket henne inn i dyna, strøk litt på henne og gikk og la meg igjen. Så fikk hun juniorseng og syntes det var skikkelig stas å ligge i den. Anonymkode: 249df...4b4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Far tok det. Jeg måtte ut av huset. Anonymkode: 23a1e...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå