Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant i forrige uke mine første grå hår. 5 stk. Og de var ganske lange, så da må jeg jo ha hatt dem en stund, selv om frisøren sa jeg ikke hadde noen grå hår da jeg var der for et par mnd siden? Nappa de ut! Er 47 år og har langt mørkebrunt hår. Hvor lang tid vil det da nå ta før det vil synes skikkelig? 😔

Anonymkode: 3f3da...734

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ta veldig mange år før alt blir grått, dessverre. Det er penere med jevn gråfarge enn ett og ett hårstrå. 

Anonymkode: 74bb3...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Du har trolig hatt enkelte grå hår i 10 år alt, ts. Så ro ned.

På plussiden: du er for gammal til å bry deg om utseende uansett. På minussiden: du er virkelig mye for gammal til å bry deg om utseendet.. 

Anonymkode: 7c29e...66e

AnonymBruker
Skrevet

Ja du har mye å klage på visst du har gått i 47 år uten et grått hår🙄🤪.

Mine startet når jeg var 25🙄. Tar lang tid før alt blir grått i hvert fall. Er bare å begynne å farge ettervekst no da. Er utrolig slitsom å drive på med😒. Men jeg har litt flere enn 5 hårstrå da.. du kan jo foreløpig bare nappe de ut egentlig . Jeg må farge mitt annenhver uke😝

Anonymkode: 27866...022

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På plussiden: du er for gammal til å bry deg om utseende uansett. På minussiden: du er virkelig mye for gammal til å bry deg om utseendet.. 

Ååå så jeg gleder meg til sånne som deg blir såpass «gammel»🤪.

Å så syns jeg synd på mannen/damen din dersom du gir opp utseende ditt i en alder av 47😝

Anonymkode: 27866...022

• Liker 3
Skrevet

Du er 47 år, what did you expect?

• Liker 1
Skrevet

"Kjekt" med grått da. Jeg har glasshår. De tar ikke farge en gang. Fargen bare glir av. Når håret er farget ser man sjatteringer i håret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å få grå hår da jeg var 17, er 32 nå. Tar gjerne dine 5 mot mine? Skal vi bytte?:D synst det virker rettferdig med tanke på alder ;) 

.. du er utrolig heldig Ts!

Anonymkode: 646f4...693

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Peanut skrev:

"Kjekt" med grått da. Jeg har glasshår. De tar ikke farge en gang. Fargen bare glir av. Når håret er farget ser man sjatteringer i håret.

Hva er glasshår?

Anonymkode: 2df02...12e

AnonymBruker
Skrevet

Får man helt nye hår som vokser ut grå, eller er det eksisterende hår som fortetter å komme ut gråe slik at hårstrået blir tofarget?

Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er glasshår?

Gjennomsiktige og glatte hårstrå. Farger man håret, skiller de seg ut fordi fargen bare glir av under vask. 
Jeg farger håret mitt mørk gyllenblondt så det ikke skal synes så mye når fargen blir borte. Derav sjatteringer i håret. 

Endret av Peanut
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så frisørene lyver når de sier at de ikke ser noen grå hår?

Anonymkode: 3f3da...734

Skrevet
På 14.4.2020 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Enig i at noen grå hårstrå ikke akkurat er krise, men jeg var ikke klar over at det var en aldersgrense for å bry seg om utseendet......

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...