Gå til innhold

Ildkorset

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kjøpt bok nummer 11 i dag jeg også, så jeg må nesten begynne å lese den etterpå. Gleder meg til å sette i gang og jeg er veldig sptn på hvordan ting utvikler seg etter en spennende bok nummer 10!!

Godt å høre at boken er like bra som de forrige iallfall. Håper også Frid Ingulstad kommer med en ny bokserie så fort denne er ferdig utgitt, man blir jo "avhengig" av bøkene hennes! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg halvveis i bok nummer 11, og Kristine irriterer meg bare mer og mer. Synes så langt ikke at boken er så fryktelig spennende egentlig, så jeg håper det skjer litt mer mot slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager får du tid til all lesingen Vinga? :ler: Er riktignok hjemme hele dagen jeg, men klarer liksom ikke helt å lese så mye som deg gitt! Du slår alle rekorder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var sykemeldt over en lengre periode i fjor leste jeg alle 47 bøkene av Isfolket på litt under 1 mnd :ler:

Gjorde ikke så mye annet da nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skumleser ikke, for da hadde jeg ikke husket noen detaljer. Noe jeg gjør til gagns. :)

Er nok bare rask med å lese.

Fikk høyeste score på lesetester i klassen oppigjennom hele skoletida :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig lest ut boken min også. Synes jeg tross alt var rask jeg, selvom jeg ikke akkurat kan måles med Vinga. :ler: Det var deilig at det lissom skjedde noe på slutten av boken og at det endelig ble litt hevn for alt som har skjedd! men jeg må innrømme at jeg ikke synes denne boken var såååå spennende som en del av de tidligere bøkene. Men det har nok med det å gjøre ta man merker at det er nest siste bok og at det går mot en avslutning... Blir spennende å se hvordan siste boken blir og historien avsluttes. Har jo lest en egen bok om denne historien og alle vet jo hvordan ting egentlig ender, men det hadde jammen meg vært koselig om boken hadde fått en overraskende vending!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...