Gå til innhold

Gutterhelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drev med en jeg ble kjempe glad i.. Reiste til han for å

fortelle jeg ønsket noe mere. 
Da har vi en fin snakk først, så setter han seg ned på kne foran meg og ber meg reise.. 

jeg ser at det er dame ting der og går ut fra han hadde en annen dame der. 

har ikke hatt kontakt med han siden den gang. 

han tok opp igjen kontakten.. Går inn på denne dagen helle tiden og sier det ikke har vært noen der , gjentatte ganger.. 

vi begynner å krangle.. jeg får en hel haug dritt av venna hans, dem sier at denne dagen tenkte han med pikken og heller lå med ei annen.. Jeg tippet også helt over, sa masse stygge ting... 

hvorfor tar han opp igjen kontakten og hva vill han meg? Han er jo klar over jeg har følelser... 

Anonymkode: 25cdf...818

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...