AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Gjør dere noe spesielt for dere selv? Hva da? Unner deg selv noe? Slapper mer av? Forventer du noe fra andre da? Og hva gleder deg mest? Jeg har bursdag i dag. Savner å få mer gaver. Får fra min mann/barn, og moren min. Thats it. En gang fikk jeg en overraskelse levert på døra fra naboen. Da ble jeg nesten rørt. Slike overraskelser setter jeg veldig pris på. Det at noen tenker på meg. Liker dere gratulasjons meldinger på facebook da? Jeg er nok barnslig (39 år) men de meldingene betyr mye for meg. Får ikke så mange meldinger utenom. Så jeg gleder meg hvert år til facebook meldinger. Anonymkode: 67675...81c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Jeg liker å gjøre noe spesielt med mannen. Vi er gjerne i utlandet, spiser god lunsj, god middag, nipper til vin, og bor på et ekstra fint hotell. Har bedt han ikke kjøpe gave, har stort sett alt jeg trenger. Men om det er noe konkret jeg ønsker meg fikser han det til dagen, vi har felles økonomi, så det kan svinge mellom 0 og 30 000. Også gir han meg gjerne en overraskelse i tillegg. Mine foreldre overfører 5 000. Svigers kjøper noe god mat og en vin. Ellers ingen gaver. Dato på facebook har jeg skrudd av, synes det er masete med gratulasjonene der. Forventer heller ingenting av venner eller søsken. Er 37 år. Anonymkode: 3312e...c31
Troyamin Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Har selv bursdag i dag. Og her skal vi kose oss med god middag hjemme. Ellers feirer vi ikke. Gratulasjoner fra mine nærmeste er noe jeg setter pris på. Utover det så gjøres det ikke noe utover det. Har ikke FB, så slipper heldigvis en haug med "falske" gratulasjoner der. Ser faktisk ikke noe poeng i å gi/få gaver i voksen alder.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Er glad bare mannen husker det. Får vente å se på søndag om han gjør det i år Anonymkode: 44fd4...abe
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Pleier å få litt penger fra moren min og svigers, får gave fra samboer og ellers gratulasjoner. Skal jeg ha kake så må jeg lage den selv, er jeg heldig slipper jeg å lage middag den dagen da samboer gjerne tar meg med ut for å spise, værre i år da. Anonymkode: c5e5a...883
Gjest Alkoholist Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 Feirer ikke. Unner meg kanskje et kakestykke eller noe sånt, ellers er det som alle andre dager.
solmåneogstjerner Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 (endret) Jeg feirer ikke min egen bursdag. Sist gang jeg gjorde det var da jeg ble 18. Men kjæresten tar meg med på middag ute og det er jo selvsagt hyggelig. Men har ikke noe å si for meg om det er på bursdagen eller ikke. Barna vil feire, så da lager jeg noe mat som de mener er bursdagsmat (pizza eller pølser f eks), selv om det jo er slik at hvis jeg skulle feire og nyte så hadde jeg valgt helt annen mat... Så baker de en kake som de liker. Jeg liker omtrent ikke kake men spiser et stykke og skryter av den selvsagt 😊 De vil også kjøpe gave til meg så da gir jeg dem et par hundrelapper så kan de handle. De vet hva jeg liker å få. Alt som har med barna å gjøre er kun fordi de liker det. Får også tegninger og hjemmelagede kort av dem. Det er selvsagt også hyggelig, men får jo det hver dag resten av året også 😊 Får mld fra folk og jeg takker selvsagt, men blir ikke lei meg om jeg ikke får fra noen. Bursdagsopplegget på facebook har jeg skrudd av. Får en gave eller penger av foreldrene mine, med søsken og venner har vi avtalt at vi ikke gir noe. Endret 15. april 2020 av solmåneogstjerner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå