lalela Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Pga. korona er det ikke forsvarlig å ha sex med folk utenfor husstanden nå. Hvordan takler dere single dette? Jeg takler det ganske dårlig, og tror jeg går i veggen om jeg ikke får et ligg snart. Noen som har tips til hva jeg kan finne på? 2
lalela Skrevet 14. april 2020 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2020 Jeg er klar over at det ikke er synd på meg, og jeg kommer til å følge rådene om smittevern videre også. Tenkte bare det kan være fint å dele ideer uansett
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Jeg tenker ikke så mye over det. Prøver å holde livet nogenlunde likt slik det var før. Det er en stund siden det var noen seksuell greie her så jeg tåler vel å vente litt lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Tja, hva med en fast koronalekevenn? 🤷♀️ Anonymkode: 68870...bd5
lalela Skrevet 14. april 2020 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, hva med en fast koronalekevenn? 🤷♀️ Anonymkode: 68870...bd5 Ja, dette har jeg tenkt på. Men litt usikker på hvordan de logisk skulle gått til. For da måtte man redusert antall andre man møter så godt man kan, og det kan jo være vanskelig for eksempel om man bor i kollektiv.
lalela Skrevet 14. april 2020 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂😂😂 Anonymkode: 9c1de...c14 Ikke noe å le av. Sliter ordentlig her 😥 1
Bamseklemmer Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 6 minutter siden, lalela skrev: Ikke noe å le av. Sliter ordentlig her 😥 Velkommen i klubben som noen sier, jeg onanerer en del, men det varer jo bare en time så forlanger han en til😅 Tror nok vi må vente til coronaen er ferdig ja, skulle så gjerne selv ha hatt ei som kunne tilbrakt timer sammen. Nå passer det jo så greit også når man ikke får besøk av andre🙄
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Du er ikke alene om å ha sexlivet på vent. Her har det vært satt på vent for lenge siden (life happens) men når man i tillegg må holde en til to meters avstand til alle utenom husstanden begynner mangelen på fysisk kontakt å merkes 😔 Anonymkode: 4a96f...d40 1
Gjest Alterego666 Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 Det er lov å møte fast partner i følge retningslinjene fra FHI.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 Spiller ingen rolle. Har ikke hatt sex siden juni i fjor. Sliter med å finne en jeg har lyst på... men litt lyst til å prøve en jeg traff i 2018 som har vært ivrig på å møtes nå i korona tiden. Han bor alene så må i såfall være noe fast og bare 1 ... har ikke turt så langt men nå har jeg sittet hjemme uten jobb i snart 1 mnd så har litt lyst men samtidig er det skummelt ... ja ja får se. Anonymkode: 991a6...39c
lalela Skrevet 14. april 2020 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2020 10 minutter siden, Alterego666 skrev: Det er lov å møte fast partner i følge retningslinjene fra FHI. Men kan jeg bare bestemme meg for en som skal bli fast nå? Da må vi vel begge ha to uker først hvor vi ikke møter andre eller hvordan bør det gjøres?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 All den tid jeg var singel også før dette er det ingen forskjell. Som menn flest har jeg hverken lyst eller mulighet til å ha sex utenfor forhold. Anonymkode: 989bd...52f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 14. april 2020 #14 Skrevet 14. april 2020 32 minutter siden, lalela skrev: Men kan jeg bare bestemme meg for en som skal bli fast nå? Da må vi vel begge ha to uker først hvor vi ikke møter andre eller hvordan bør det gjøres? Fast partner betyr vel ikke annet enn at man ikke møter andre? Man må jo ha muligheten til å bli fast. Jeg tenker kriteriet er at man ikke møter flere, og ikke bytter «fast» partner to ganger i uka.
lalela Skrevet 14. april 2020 Forfatter #15 Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, Alterego666 skrev: Fast partner betyr vel ikke annet enn at man ikke møter andre? Man må jo ha muligheten til å bli fast. Jeg tenker kriteriet er at man ikke møter flere, og ikke bytter «fast» partner to ganger i uka. Ja, det høres vel riktig ut
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #16 Skrevet 14. april 2020 Nå er jeg ikke singel, men kjære ble sittende på vestlandet pågrunn av korona, så har ikke sex likevel. Går heldigvis bra, har trossalt masse leker Anonymkode: d4fab...50e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #17 Skrevet 14. april 2020 Om du er så desperat, er det mer enn nok villige mannfolk som driter i corona 😛 Anonymkode: 8091e...35c
AndersenG Skrevet 14. april 2020 #18 Skrevet 14. april 2020 2 timer siden, lalela skrev: Pga. korona er det ikke forsvarlig å ha sex med folk utenfor husstanden nå. Hvordan takler dere single dette? Jeg takler det ganske dårlig, og tror jeg går i veggen om jeg ikke får et ligg snart. Noen som har tips til hva jeg kan finne på? Jeg lurer på om jeg får hatt sex før i 2021. Hadde trengt en dame nå, men det går ikke. Tlf/websex går jo an.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 14. april 2020 #20 Skrevet 14. april 2020 Løsningen må vel bli at du finner deg en Covid -19 fri sexpartner som du forholder deg til i desse tider. Helsa må gå foran sexbehovet i desse dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå