AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Jeg og samboeren min har planer om å smelte om gullet fra en slektning av meg til gullringer, og da er det viktig at det er akkurat dette gullet som brukes, for symbolikkens skyld. Problemet er at den eneste gullsmeden jeg har funnet i Norge som gjør dette bor i Ulsteinvik. Vet noen om en gullsmed som kan utføre dette arbeidet i Telemark? Jeg har full forståelse for at det er en komplisert jobb, det er en grunn til at så få gjør det. Vet noen om eventuelt priser for dette arbeidet? Jeg er klar over at det lønner seg å bare levere inn gullet og få nye ringer, men det er ikke det samme for meg. Anonymkode: 976ab...492
MarianneE Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Eivind Toska i Porsgrunn gjør dette, han har holdt på i ca 100 år som gullsmed og er utrolig dyktig i faget 1
MarianneE Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Anonymkode: 976ab...492 Jeg har brukt ham selv til samme formål og ble veldig fornøyd med resultatet 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Den gullsmeden i kjelleren på herkules gjør det også Anonymkode: 4844a...a8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå