Gå til innhold

Greit å snakke om og lære «tabu»-ting til 2-åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså si ting og gjøre ting som de uansett ikke forstår. Pappen gjør det hele tiden, synes det er morsomt. F.eks i sandkassen lager han hakekors, som nå i formiddag (se bilde), dette skjønner toåringen selvsagt ingenting av, men jeg frykter at han kan komme til å lære seg dette og lage slikt selv når barnehagen åpner neste uke. Greit nok, barna forstår det ikke men de ansatte vil jo kunne reagere. Barnets far bare ler det bort og sier det bare er på gøy men jeg frykter at barnevernet kommer på døren omtrent.

9606B762-BA4E-4928-BE3A-92BC3170315A.jpeg

Anonymkode: bd9c8...b2d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sær mann du har fått barn med.

• Liker 34
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnets far bare ler det bort og sier det bare er på gøy men jeg frykter at barnevernet kommer på døren omtrent.

Jeg håper barnevernet kommer på deres dør. Du burde forlate han, og sørge for at han mister rettigheter som far. 

• Liker 2
Skrevet

Barnevernet kommer garantert bankende på døra hvis dette ikke stopper.

Gi faren et ultimatum om at han ikke slutter med dette så får han ikke se barnet mer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig humor!  Å tegne hakekors er populært hos teite 6-klassinger..

Anonymkode: c282b...7d8

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Andre foreldre vil også reagere på det der

Anonymkode: 85998...c9e

• Liker 7
Skrevet

Er han høyreekstrem eller har han spesiell humor?

Det der er spesielt.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, minister-mio skrev:

Er han høyreekstrem eller har han spesiell humor?

Det der er spesielt.

Ikke høyreekstrem, har vært kommunepolitiker for Høyre. Er bare humor, mener han.

Ellers har han nå lært toåringen et nytt ord: «koronakrisen», som blir sagt støtt og stadig, noe de kanskje også vil reagere på i barnehagen.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke høyreekstrem, har vært kommunepolitiker for Høyre. Er bare humor, mener han.

Ellers har han nå lært toåringen et nytt ord: «koronakrisen», som blir sagt støtt og stadig, noe de kanskje også vil reagere på i barnehagen.

Det er jo bra å få med seg og lære om hva som skjer i samfunnet, jeg hadde ikke reagert negativt på at barnet sa "koronakrisen". Hadde barnet tegnet hakekors hadde jeg stusset veldig.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Humor å tulle med nazisme? Supergøy gitt..  Voksne som lager morsomheter på barns bekostning er absolutt ikke greit. Barn er små når de skjønner at de blir latterliggjort 

Å lære barn om korona kan ikke sammenliknes. Det er en tidsaktuell sak.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humor å tulle med nazisme? Supergøy gitt..  Voksne som lager morsomheter på barns bekostning er absolutt ikke greit. Barn er små når de skjønner at de blir latterliggjort 

Å lære barn om korona kan ikke sammenliknes. Det er en tidsaktuell sak.

Bekostning? Latterliggjort? Akkurat dette skjønte jeg ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men det virker som du har fått barn med feil mann. Det der ville jeg aldri akseptert. Barn gjør ikke som foreldrene sier, de gjør som foreldrene gjør. Foreldre skal være gode rollemodeller for barn, gode forbilder. Det er ikke denne faren.
Koronaviruset kommer de til å lære om uansett i barnehagen, men det høres ut som at barnet ditt kun har lært det for faren synes det er morsomt at barnet sier det? Hadde han gitt relevant informasjon om koronaviruset tilpasset barnets alder og modenhet hadde det vært noe annet.

Anonymkode: 07c33...47e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men det virker som du har fått barn med feil mann. Det der ville jeg aldri akseptert. Barn gjør ikke som foreldrene sier, de gjør som foreldrene gjør. Foreldre skal være gode rollemodeller for barn, gode forbilder. Det er ikke denne faren.
Koronaviruset kommer de til å lære om uansett i barnehagen, men det høres ut som at barnet ditt kun har lært det for faren synes det er morsomt at barnet sier det? Hadde han gitt relevant informasjon om koronaviruset tilpasset barnets alder og modenhet hadde det vært noe annet.

Anonymkode: 07c33...47e

Barnet er nettopp fylt to år og skjønner ikke noe om korona.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Humor er en ting, men han burde da virkelig tilpasse humoren med de han er sammen med, feks 2-åringen. 

Enkelte forstår bare ikke hvilken påvirkning de har 🙄

Anonymkode: 3b7b4...dd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne mannen høres veldig rar ut. Men når det gjelde bv, så tviler jeg på at toåringen vil tegne så mange hakekors og si koronavirus så mange ganger at de blir involvert. Det skal kanskje litt mer til.

Anonymkode: 1aa25...d72

• Liker 3
Skrevet (endret)

Han høres jo ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen... 

Endret av FrøkenMånestråle
Skriveleif :D
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det så mange normale trivelige single menn, allikevel fortsetter damer å få barn med idiotene. Er ikke rart ting går til helvete i verden. 

Anonymkode: 15ab5...d8f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FrøkenMånestråle skrev:

Han høres jo ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen... 

Han er den smarteste jeg vet om, men man kan vel være lite fornuftig på enkelte områder for det..

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er den smarteste jeg vet om, men man kan vel være lite fornuftig på enkelte områder for det..

Nja, lære barn å tegne hakekors vitner ikke om intelligens...

• Liker 5
Skrevet

Hæ? Hvorfor er det gøy å tegne hakekors for barnet? Han skjønner jo ikke noe av det selvsagt, men om det fortsetter så kommer han til å koble det sammen når han blir eldre. 

Men hvorfor er det gøy? Klarer ikke i min villeste fantasi å forstå det. Har han uakseptable holdninger eller er han bare stokk dum? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...