Tiit Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Noen med litt teknisk innsikt her??? Tørketrommelen vår (avhengig av den, Ja!!) jukser. Vannet samler seg nede i maskinen innfor det der jernfiltret (eller noe sånt) slik at den etter en stund lyser rødt på "tøm beholder", og vanntanken som SKAL fylles opp er helt tom for vann. Det er jo opplagt noe feil, og jeg må jo ta kontakt med reperatør. Men jeg lurer på om noen skjønner hva som er galt, og om det eventuelt er en større operasjon å fikse?!? Jeg er alltid nøye med å rengjøre og tømme filter og slikt, så d er ikke noe i veien der, såvidt jeg kan skjønne. Vannet drar på feil på plass, bare....
Nella Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Det "jernfilteret" eller kondensatoren som den egentlig heter Rengjør du dette ofte også? Dra det ut og spyl det i dusjen, bør gjøres 1 gang i mnd ved mye bruk. Denne kan forårsake endel feil dersom den er full av lo og tøyfibre om den ikke er rengjort. Kan også føre til at maskin ikke varmer bla. Er det ikke dette helelr så må du nok ha en reperatør. Forklar han på tlf hva som er galt så har han kansje en pekepinn på hva det er og koster
Tiit Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2005 Det "jernfilteret" eller kondensatoren som den egentlig heter Rengjør du dette ofte også? E rengjør jernfiltret ( :oops: )mitt ofte, så d kan umulig vær det... E må snakk med herr Reperatøren i morra...
Nella Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Da må det nok en reperatør til ja. Det er veldig mange som ikke rengjør det filteret eller vet at det må rengjøres... Eneste jeg kunne komme på. Håper det er en liten filleting da.
Tiit Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2005 Har jo sjølsagt ikke fått gjort no med det ennå. D e gjør, e å ta en svamp å få ut vannet når det fullt der nede.... Ikke en langtidsløsning det der nei! Har berre ikke hatt tid å ring en enda privattlf på jobb. KOmmer ikke på det engang. Fela!
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 Ring i morgen. Høres tungvint ut med svamp i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå