Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en litt merkelig situasjon på jobb. Pga viruset har vi som veldig mange andre hjemmekontor i disse dager og antageligvis en stund fremover. På kontoret er det en person hver dag på rullerende liste. Denne personen har daglig ansvar for alt av viktig dokumentarbeid og lignende. I flere uker har vi hatt hjemmekontor og jeg er den eneste som ikke «får lov» til å være på kontoret. 

Man gjør en viktig jobb for bedriften de dagene en av oss skal være der, så jeg mistenker at sjefen rett og slett ikke synes jeg er flink. Har spurt når vi har fått tilsendt listene om hvorfor jeg ikke er satt opp på kontorvakt, men svaret var at «det bare ble sånn nå». Flere av mine kollegaer har stusset på det samme - at jeg er den eneste som ikke er oppført. 

Jeg har jobbet i bedriten i 2 år og under min nåværende sjef sin ledelse i ca 10 mnd. Har hatt samtaler med sjefen og bare fått gode tilbakemeldinger, men føler nå at dette indikerer at sjefen rett og slett ikke synes jeg er flink nok til å håndtere oppgavene. Ønsker jo gjerne å gjøre en god jobb, men vanskelig å vite hva jeg eventuelt gjør «feil» når jeg ikke får tilbakemeldinger. 

Jeg er vedlig opptatt av å gjøre en god jobb og blir veldig usikker på meg selv og min stilling pga dette. Er litt mer å skrive, men da utleverer jeg meg selv og bedriften. 

Hva ville dere egentlig gjort i min situasjon? 

Anonymkode: d7f73...7f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenkt at det "bare ble sånn nå" og sett om det ble endring. Ikke legg for mye i det før du ser om det er noe igjentagende. 

Anonymkode: 3d499...604

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...