AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #21 Del Skrevet 21. mars 2023 Forundret.. skrev (6 timer siden): Vet at dette er en gammel tråd men jeg prøver her istedet for å lage ny en ny tråd. Hvordan gjør en det en om en bare vil farge etterveksten når en har stripet med hette? Klin umulig? Da går man til frisør som farger etterveksten på stripene dine. Er ikke noe problem Anonymkode: 8c8ab...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. mars 2023 #22 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da går man til frisør som farger etterveksten på stripene dine. Er ikke noe problem Anonymkode: 8c8ab...4d8 Er ganske stor prisforskjell på det og det å gjøre det selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. mars 2023 #23 Del Skrevet 22. mars 2023 AprilLudgate skrev (18 timer siden): Mener du farge eller striping av ettervekst? Farging er enkelt. Men på topplaget/kronen ville jeg vært litt nøye med å fade det pittelitt her og der så det ikke blir hard kant. Dersom du skal farge endel mørkere i bunn. Om du skal bruke farge i 8-9skala er det ikke så nøye Mente striping av ettervekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. mars 2023 #24 Del Skrevet 22. mars 2023 Forundret.. skrev (3 timer siden): Mente striping av ettervekst. Jeg har gjort det, men ikke med særlig hell. Men, det kommer også an på fargen du har i bunn. Jeg tenker forsøke kitet til hun….ah hva er navnet….By Bente. Når jeg har stripet hjemme har jeg kjøpt kits i butikk, og da får man jo ikke bestemt prosenten. Så da har det blitt guloransje, noe som ikke var så nøye for meg da jeg uansett planla å bruke rød/karamelltonet fargebalsam over uansett. Og resten av håret mitt var en ganske varm bruntone. Men jeg så tydelig gammel/ny striping selv om jeg brukte samme kit og tid begge omganger. Så mitt tips er - prøv By Bente og se om du blir fornøyd med det? Dyrere enn butikk, men billigere enn frisør. Du må jo ha i en toner og for å gjøre overgangen litt mer sømløs, men det og kan kjøpes der i kit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå