AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Jeg vet at jeg kommer til å sette pris på at jeg ser ung ut men jeg merker at det irriterer meg. På jobben så tror beboerne at jeg er 15/16 år og lurer hvorfor jeg ikke er på skolen. Ansatte trodde først at jeg var 20 år og alle nye som begynner tror det samme.. Jeg blir 29 år veldig snart. Jeg har prøvd å klippe håret mitt kort men det gjorde det bare verre, så nå prøver jeg å la håret vokse. Jeg byttet om klesstilen min til mer voksen. Når jeg sminker meg, så legger jeg en naturlig sminke sånn at det ikke syns. Har folk tips til hva jeg kan gjøre for å se alderen min. I forhold til de andre kvinnene på 28/29 år ser jeg faktisk ut som jeg er 18 år... Jeg er litt usikker på hvor jeg skal legge det ut så jeg legger det i denne kategorien. Anonymkode: 285ca...77d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Kle deg klassisk og litt "damete". Anonymkode: 89897...480 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 "Enjoy the power and beauty of your youth, oh, never mind You will not understand the power and beauty of your youth Until they've faded, but trust me, in 20 years, you'll look back At photos of yourself and recall in a way you can't grasp now" fra Baz Luhrman "Everybody's free" (to wear sunscreen) Anonymkode: cdb99...84c 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Kjedelig nå, men bare vent til du passerer 40 og de tror du er 30 😃 Anonymkode: ddd82...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig nå, men bare vent til du passerer 40 og de tror du er 30 😃 Anonymkode: ddd82...bf3 Hehe, ja, det er mange som har sagt det til meg at når jeg er 40 så blir jeg veldig glad for at noen tror at jeg er 30. Men jeg føler at det er ingen voksene menn som kommer til å prøve seg på meg fordi jeg ser ut som jailbait Anonymkode: 285ca...77d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Får høre det samme (er 28), har to barn og er 179 høy også. Syntes det er irriterende da eldre begynner med hersketeknikk på jobb, men lar meg ikke herske med lengre. Kanskje du må bli mer bestemt? Si at du faktisk snart er 30 og ikke 16? Anonymkode: 4cd9d...888 2
Viktualia Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Er du blond? I tilfelle kan det hjelpe å farge håret, f.eks til en bruntone du kler. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 4 minutter siden, Viktualia skrev: Er du blond? I tilfelle kan det hjelpe å farge håret, f.eks til en bruntone du kler. Nei, jeg er ikke blond. Jeg hadde farget håret mitt blondt men jeg farget håret mitt tilbake til min opprinnelig farge som er rødlig blond. Jeg har farget øyebrynene mine fordi jeg har blonde øyebryn. Kanskje jeg skal prøve å farge øyevippene mine også. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får høre det samme (er 28), har to barn og er 179 høy også. Syntes det er irriterende da eldre begynner med hersketeknikk på jobb, men lar meg ikke herske med lengre. Kanskje du må bli mer bestemt? Si at du faktisk snart er 30 og ikke 16? Anonymkode: 4cd9d...888 Kanskje jeg skal prøve å bli litt mer bestemt. Det er faktisk noe jeg har slitt med fordi jeg er redd for at noen skal ta det feil. Anonymkode: 285ca...77d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er ikke blond. Jeg hadde farget håret mitt blondt men jeg farget håret mitt tilbake til min opprinnelig farge som er rødlig blond. Jeg har farget øyebrynene mine fordi jeg har blonde øyebryn. Kanskje jeg skal prøve å farge øyevippene mine også. Kanskje jeg skal prøve å bli litt mer bestemt. Det er faktisk noe jeg har slitt med fordi jeg er redd for at noen skal ta det feil. Anonymkode: 285ca...77d Ville sett på youtube om sminketips etc, hårfarge skal ikke ha noe å si på hvor ung man ser ut. Det er vel rett og slett ansiktsuttrykket som avgjør om man ser ung eller eldre ut. Ville prøvd på det, jeg kom til et sted i livet hvor jeg rett og slett begynte å bli mer frekk, hva får man igjen for å være snill og jatte med andre? Ikke en dritt.. Prøv å stå opp for deg selv og vis hva du mener/tenker. Jeg ble slik da jeg fikk barn som 25 åring, ikke pokker om noen skulle komme her å si hvordan jeg skulle oppdra ungen min! Men har alltid klart å være litt «frekk» mot folk som hersker/er frekke med meg, altså jeg er ingen dulle de kan si akkurat hva de vil til. Anonymkode: 4cd9d...888
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 Tror du bare må akseptere det. Når man blir eldre vil alle unge bare se yngre og yngre ut. Jeg er bare 45 men synes russ ser ut som 8 klassinger og hadde ikke sett forskjell aldersmessig på en 17 åring og en 24 åring om det sto om livet. På aldershjem tror jeg det må være enda vanskeligere. Alderen tar deg tidsnok igjen. Anonymkode: bcf9b...c29 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 Er 32 og ble nylig tatt for å være 19. Må 9 av 10 ganger vise leg på polet og flere har trodd datteren min er lillesøsteren min. Gjør meg egentlig ingenting, men samtidig så merker jeg at folk har en tendens til å behandle meg som om jeg er veldig ung... Anonymkode: 2a26e...b02
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 Takk til alle som har svart. Som sagt så vet jeg at jeg burde være glad for det men jeg personlig liker ikke å se ut som jeg er mellom 15 og 20 år. Jeg spurte om tips på hva jeg kan gjøre for å se min alder, og vil gjerne få tips og ikke høre at jeg må akseptere det. Anonymkode: 285ca...77d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 Jeg skjønner dette er kjipt. Hadde en kollega som var nesten 40 som hadde ansvaret for vinlotteriet på jobb. Hun måtte vise leg hver gang hun kjøpte vin, og alle trodde hun var storesøster til barna sine. Den andre er bestevenninnen min. Hun jobber i PPT på VGS og så nesten yngre ut en elevene. Følte hun ikke ble tatt på alvor. Etter hun fikk barn så ble hun mer voksen. Anonymkode: cf392...cd4
vaarinn Skrevet 16. april 2020 #14 Skrevet 16. april 2020 Kan skjønne hvordan det føles TS, jeg er selv 153cm og føler av og til jeg ikke blir tatt på alvor. Et tips er å finne ut hvordan du kan sminke deg eldre. F.eks husker jeg et sminketips fra flere steder (husker ikke eksakt hvor) "ikke ta mascara på de nedre vippene, da ser du eldre ut" men det kan du jo bruke til din fordel. Finnes sikkert flere triks der på youtube. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #15 Skrevet 16. april 2020 Jeg er 32 og blir tatt for å være 18-20 år gammel. Anonymkode: 4bb4e...fa4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #17 Skrevet 17. april 2020 Luksusproblem. Jeg er 28 og de aller fleste tror jeg er rundt 20. Nyter det mens jeg kan 😂 Anonymkode: a71d4...4bd
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #18 Skrevet 17. april 2020 På 14.4.2020 den 10.05, AnonymBruker skrev: Er 32 og ble nylig tatt for å være 19. Må 9 av 10 ganger vise leg på polet og flere har trodd datteren min er lillesøsteren min. Gjør meg egentlig ingenting, men samtidig så merker jeg at folk har en tendens til å behandle meg som om jeg er veldig ung... Anonymkode: 2a26e...b02 Hvem er alle disse folka som gjetter alderen på dere egentlig? Anonymkode: b8a21...710
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #19 Skrevet 18. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Luksusproblem. Jeg er 28 og de aller fleste tror jeg er rundt 20. Nyter det mens jeg kan 😂 Anonymkode: a71d4...4bd Og? Nå spør jeg om meg selv og jeg synes at det er et problem for meg. Jeg bryr meg fint lite om at du synes det er et greit. Anonymkode: 285ca...77d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #20 Skrevet 19. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Og? Nå spør jeg om meg selv og jeg synes at det er et problem for meg. Jeg bryr meg fint lite om at du synes det er et greit. Anonymkode: 285ca...77d Bruk løssvipper, 1 tonn hudsminke, en blomstrete bluse i all verdens farger + svart dressbukse og ring på fingern da skal du se at de syns du ser gammel ut ☺ Anonymkode: b8a21...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå