AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 38 + 3 i dag og i natt har det kommet endel slim/utflod med spor av blod. Kan det være tegningsblødning? Eller er det "bare" slimproppen? Hadde en god del mer bekkenplager i går kveld, og i dag har jeg noe ubehag i nederste del av mage/underliv som jeg ikke helt kan sette fingeren på. Tenk om det snart skjer noe 😅 Anonymkode: 0b3fa...889
Sokkar Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Spennande 😁 det du beskriver kan være begge deler 😊 eg mista litt av slimproppen en uke før fødsel med førstemann.. Så litt rosa utflod og slim samtidig som eg fekk mensmurringer når fødselen så smått begynte. Med andremann var det ingen slimpropp, men litt lyserosa blod på papiret rett før riene begynte 😊
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 4 timer siden, Sokkar skrev: Spennande 😁 det du beskriver kan være begge deler 😊 eg mista litt av slimproppen en uke før fødsel med førstemann.. Så litt rosa utflod og slim samtidig som eg fekk mensmurringer når fødselen så smått begynte. Med andremann var det ingen slimpropp, men litt lyserosa blod på papiret rett før riene begynte 😊 Ja det er spennende 😁Har vært på do for 💩4 ganger også siden dette begynte i natt. Men sålangt ikke skjedd noe mer, annet enn at bekkenet føles rimelig kjørt Og fortsatt litt lyserosa slim. Ts Anonymkode: 0b3fa...889
Sokkar Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er spennende 😁Har vært på do for 💩4 ganger også siden dette begynte i natt. Men sålangt ikke skjedd noe mer, annet enn at bekkenet føles rimelig kjørt Og fortsatt litt lyserosa slim. Ts Anonymkode: 0b3fa...889 Ja, den tømminga kan meget mulig være et tegn 😁 Er det førstemann? 🥰 Har termin i juli, og gleder meg så utrolig til å hilse på han 😊 Hva mener du med at bekkenet føles kjørt? Dersom du får ubehag i bekkenet litt regelmessig, så kan det være rier altså. Mine rier satt som et "belte" nede på magen,og rundt hoftene.
Gjest Sibirstjerne Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 Sånn startet fødselen min, baby ble født dagen etter🥰. Lykke til Ts!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 20 minutter siden, Sokkar skrev: Ja, den tømminga kan meget mulig være et tegn 😁 Er det førstemann? 🥰 Har termin i juli, og gleder meg så utrolig til å hilse på han 😊 Hva mener du med at bekkenet føles kjørt? Dersom du får ubehag i bekkenet litt regelmessig, så kan det være rier altså. Mine rier satt som et "belte" nede på magen,og rundt hoftene. Nå er det 5 ganger 💩🤣 Kom også en slimklump med rosa, rimelig sikker på at det ikke var utflod. Men ikke på størrelse med hele slimproppen. Ja det er første Jeg gleder meg også masse Nei altså det er vondere enn normalt på en måte, føles ut som Olga 90 år når jeg skal opp å gå Det stikker litt, plutselig svikter bena litt osv. Litt murring av og på i korsryggen og nederst i magen kanskje. Men føler ikke jeg har hatt noe som skal være rier. Mye aktivitet på lille også i dag Anonymkode: 0b3fa...889
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, Sibirstjerne skrev: Sånn startet fødselen min, baby ble født dagen etter🥰. Lykke til Ts! Tusen takk! 🥰 Anonymkode: 0b3fa...889
Sokkar Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er det 5 ganger 💩🤣 Kom også en slimklump med rosa, rimelig sikker på at det ikke var utflod. Men ikke på størrelse med hele slimproppen. Ja det er første Jeg gleder meg også masse Nei altså det er vondere enn normalt på en måte, føles ut som Olga 90 år når jeg skal opp å gå Det stikker litt, plutselig svikter bena litt osv. Litt murring av og på i korsryggen og nederst i magen kanskje. Men føler ikke jeg har hatt noe som skal være rier. Mye aktivitet på lille også i dag Anonymkode: 0b3fa...889 Det er ikke uvanlig at slimproppen kommer litt og litt 😊😊 Håper det utvikler seg til å bli gode rier, da 😊 og jeg skjønner at det høres så lett ut for meg å skrive, men prøv å slappe av eller ta deg en lur 😊 flere gunstige effekter av det. Kroppen får samlet krefter. Og en avslappet kropp og et utkvilt hode jobber mye bedre sammen enn det motsatte 😊🤞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå