AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #1 Skrevet 14. april 2020 Leste denne og sendte blomster til sjefen min med en gang. Jeg er permittert, men han han ikke har det lett om dagen han heller. Siden alle klapper så mye om dagen så bør vi klappe for ledernesom forsøker å holde hjulene i gang. Denne bør leses og deles: https://akan.no/krisen-rammer-ogsa-lederen-din/ Anonymkode: b7189...ff2
abc123detvardet Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Ehh, den artikkelen var bare cringe som faen... 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 8 minutter siden, abc123detvardet skrev: Ehh, den artikkelen var bare cringe som faen... Det ikke så jævlig lett å være leder heller Anonymkode: b7189...ff2
abc123detvardet Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det ikke så jævlig lett å være leder heller Anonymkode: b7189...ff2 Nei. Det var ikke det poenget mitt var. Jeg er veldig for ledere, og vet at bedrifter ikke vil fungere bra uten dem. Artikkelen derimot handlet ikke om ledere. Det handlet om en person som var leder, og tydeligvis gråter under videosamtaler... 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, abc123detvardet skrev: Nei. Det var ikke det poenget mitt var. Jeg er veldig for ledere, og vet at bedrifter ikke vil fungere bra uten dem. Artikkelen derimot handlet ikke om ledere. Det handlet om en person som var leder, og tydeligvis gråter under videosamtaler... I ingressen gråt lederen ja, det var jo tdeligvis et eksempel fra en leder i frontlinjen hos de syke. Resten tolket jeg mer som at den handlet om ledere generelt som forsøker å håndtere ting så godt de kan i denne tiden. Med et retorisk grep hvor skriveren snakker til "deg" om "din" leder. Og at som ansatte kan vi støtte sjefene våre. Min sjef satt i alle fall pris på en oppmerksomhet i påsken. 🙂 Anonymkode: b7189...ff2 1
Anbefalte innlegg