Gå til innhold

Når dere har bursdag, gjør dere noe spesielt for dere selv den dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva da? Unner deg selv noe? Slapper mer av? 
Forventer du noe fra andre da? 
Og hva gleder deg mest? 
Jeg har bursdag i dag. Savner å få mer gaver. Får fra min mann/barn, og moren min. Thats it. En gang fikk jeg en overraskelse levert på døra fra naboen. Da ble jeg nesten rørt. Slike overraskelser setter jeg veldig pris på. Det at noen tenker på meg. 

Liker dere gratulasjons meldinger på facebook da? Jeg er nok barnslig (39 år) men de meldingene betyr mye for meg. Får ikke så mange meldinger utenom. Så jeg gleder meg hvert år til facebook meldinger. 

Anonymkode: 6df32...fb0

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg gjør ingenting spesielt for meg selv når jeg har bursdag. Gleder meg mest til gratulasjoner og å kunne dra ut og spise med kjæresten. Bryr meg ikke om gratulasjoner på FB, men blir veldig glad for de jeg får.

Anonymkode: 6fe91...ef9

AnonymBruker
Skrevet

Baker en kake, fordi mannen elsker kaker😂

Anonymkode: 58b19...19f

AnonymBruker
Skrevet

Niks. Glemmer også ofte at det er bursdagen min, helt til jeg får noen gratulasjoner.

Anonymkode: e5b7e...d36

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært opptatt av min egen bursdag.  Synes også det er et stress med alle bursdags hilsningene. på FB, som man må sitte å klikke likes på.  Så forplikter det også, for da må jeg huske å gratulere FB-vennene mine også.  

Hadde jeg bodd alene ville bursdagen min vært som en vanlig dag.  Men siden jeg har mann og familie, blir den feiret med kaffe og kaker.  Jeg får alltid blomster, som de vet jeg er glad i.  

Min svigermor var det motsatte.  Hun startet tidlig med å minne oss alle om når bursdagen hennes var.  Så inviterte hun masse folk, familie og venner,  til kaffe og kake på selve dagen.  For henne var dagen viktig :)  

• Liker 2
Skrevet

Aldri vært god til å feire meg selv jeg, så jeg prøver å la det gå så stille for seg som det kan, bursdagen min kommer aldri opp på face for jeg har nok slått av denne muligheten. :P 

Etter at jeg fikk barn må vi alltid ha kake og han vil synge og lage gave og slikt. Han synes det er så rart at jeg ikke har bursdagfest som han har..:ler:

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Aldri vært god til å feire meg selv jeg

Samme her. Men jeg synes det er hyggelig og gøy å feire andre. 

• Liker 1
Skrevet

Baker kake med god samvittighet, lager en litt bedre middag (eller går den late veien og går for burger king). Har skrudd av at folk kan skrive på veggen, fordi de som regel alltid husket å gratulere tvillingsøsteren min og ikke meg. Syntes i grunn bursdager er en vond dag, fordi det blir så tydelig at jeg ikke har venner. 

Men det skal sies, årets bursdag ble feiret i Australia med mannen og familien hans, den toppet alt. Det var verdens fineste dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Det er bare en vanlig dag ut over at man får litt gratulasjoner. Sjefen pleier å spandere en lunch hvis det er jobbdag og barna kjøper en blomst. Har avtale med mannen at vi ikke kjøper gaver til hverandre siden vi har felles økonomi og heller kjøper ting vi trenger når vi trenger det 

Anonymkode: 68220...28a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre 😊

Anonymkode: c1928...f70

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å feire litt, men varierer hvor mye jeg gjør. Møter ofte søstrene mine for en matbit. Neste år blir jeg 40, grugleder meg til å feire det🙈😅

Anonymkode: eb3f4...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kleint å stelle i stand selskap til meg selv. Liksom "kom her å gi meg en gave, og så feirer vi MEG heeele dagen!" 😂 Men jeg elsker å ordne til feiring for andre ❣️

Anonymkode: e5b3c...791

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om gratulasjonene på facebook. Folk gratulerer bare fordi de blir påminnet det. Blir som når barn forteller folk at de har bursdag så den andre personen skal si gratulerer. 

Jeg kjøper en gave til meg selv og har noe ekstra godt til middag, og smågodt på kvelden. 

Anonymkode: 37648...beb

Skrevet

Gjør ikke noe spesielt for meg selv. Får en gave fra mannen hvis jeg minner ham på at bursdagen min kommer snart. Generelt liker jeg å ikke gjøre noe fest. Trenger ikke gaver heller. Baker en kake til mannen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hater å ha bursdag. Håper at så mange som mulig glemmer det. Reiser helst bort samme dag, slik at jeg er litt vanskelig å få tak i..

Anonymkode: f7602...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Hater fb Gratulasjoner vil heller ha en tekstmelding føler det blir mer personlig.

Anonymkode: 04b09...a2b

AnonymBruker
Skrevet

har bursdag i dag, har jobbet hele dagen. to stykker har ringt og gratulert.   Kommer ikke til å bli noe mer feiring.  Piffen går litt ut av feiringen, når jeg ikke har lov til å middag og kakebesøk.  

Anonymkode: 798ed...69a

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke spesielt glad i bursdag. Har aldri opplevd å få spesielt med oppmerksomhet på bursdagen min (annet enn foreldre og søsken), og er vandt med at det blir arrangert en familiebursdag hvor jeg bare blir glemt. "Her er gaven din, vi kom ikke for deg" om du skjønner. For meg er bursdag bare en vanlig dag hvor folk jeg ikke har hatt kontakt med på mange år skriver noen greier på Facebook-veggen min. Så nei, jeg gjør ikke noe spesielt for meg selv heller. Eller jo, jeg sniker meg unna litt husarbeid og skylder på at det er bursdagen min. 😛

Samboer hadde egentlig bestemt at vi skulle ut og spise på favorittrestauranten min på bursdagen min i år, men korona knuste de planene ganske greit. Vi skal ta det igjen når ting begynner å roe seg.

Anonymkode: 1b857...235

AnonymBruker
Skrevet

Hva da? Unner deg selv noe?
Kjøper blomster.

Slapper mer av?
Litt.

Forventer du noe fra andre da? 
Forventer at mine nærmeste gratulerer meg!

Og hva gleder deg mest?
Litt ekstra oppmerksomhet fra mine nærmeste.

Jeg har bursdag i dag.
Gratulerer med dagen! 😀

Liker dere gratulasjons meldinger på facebook da?
Jeg synes gratulasjoner er hyggelig uansett om det er på facebook eller andre steder. Men legger ikke hele min sjel i hvor mange gratulasjoner jeg får der, mange gratulerer av ren høflighet.

Anonymkode: 11210...af1

Skrevet

Jeg baker kake i tilfelle jeg får besøk, men det skjer nok ikke. Spesielt i år. Får ikke noe særlig med gaver. Får kanskje fra faren min, men that’s it. Får også kanskje 4 bursdagshilsener på facebook, det er det som har vært standard. Bryr meg egentlig veldig lite om det da. 

Gratulerer så mye med dagen din i dag 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...