Gå til innhold

Til menn i langvarig forhold - Har dere studert underlivet til dama?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da mener jeg sett hele underlivet i dagslys? Er det unormalt å ikke ha sett underlivet til partner skikkelig? 
Dere som har sett, er det fint og opphissende å se på? 
Når ser dere på da? Ved feks slikking? 

Anonymkode: a7184...de4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer for min bedre halvdel: 

Ja, han har sett underlivet mitt og ser stadig underlivet mitt. Siden vi er i et langdistanseforhold, blir det mye facetime-sex. 

Anonymkode: 0d33b...ff7

Skrevet

Ja jeg har studert hele underlivet til min kjære lenge og vel. Vi er trygge på hverandre og trygge på nakenhet sammen. Hun kan la meg studere og dra på "oppdagelsesferd" på kroppen hennes som en del av forspillet og sexen. Får også studert fitta hennes ordentlig mens jeg slikker henne. 

Hvorvidt det er unormalt eller ikke vites ikke. Men herlig... Ja absolutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Altså han klemmer kviser og inngrodde hår nedi der så han har sett både med lupe og lommelykt 😂

Anonymkode: 97c0e...771

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Vil vel tro de fleste, i et langvarig forhold, har sett underlivet til dama på nært hold, og i dagslys. Tidlig i forholdet hendte det ofte at jeg slikket henne når vi var ute i naturen. Glattbarbert, og i sterkt sollys. Ble ikke mindre hekta av det. Ble fullstendig blendet av synet, for å si det sånn.
Så ja, det er et opphissende syn. Musa tåler absolutt dagens lys.

Skrevet

Så ofte jeg kan, men damer ønsker stort sett ikke det så da blir det veldig lite av det etter hvert.

Jeg kunne tenkt meg å sett hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Har barbert kona mange ganger, da må man selvfølgelig undersøke nøye for å være sikker på at hun er helt glatt etterpå.

Anonymkode: 8bb88...126

Gjest Alterego666
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer for min bedre halvdel: 

Ja, han har sett underlivet mitt og ser stadig underlivet mitt. Siden vi er i et langdistanseforhold, blir det mye facetime-sex. 

Anonymkode: 0d33b...ff7

I avstandsforhold selv, og kjenner meg igjen. Det går fint, men litt slitsomt å bare ha én hånd tilgjengelig....

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen interesse av å studere høna til dama. Jeg ser den uansett ofte nok til å vite greit hvordan den ser ut, men gidder jo ikke akkurat nistirre på den. Synes det er litt creepy.

Anonymkode: 16eb4...922

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg. Helt fantastisk! Selvom hun selv ikke er noe begeistret for vaginaer og hvordan de ser ut

AnonymBruker
Skrevet

Han har sett på og direkte inn når han har ligget mellom bena mine 

Anonymkode: b1ea0...1f9

Skrevet

Selvfølgelig.

Opphissende....ja!

Fint....tja..jo...Hvis det er fint er det fordi jeg blir tent av det. Ikke fordi det ser ut som blomst eller noe (Jeg hater sånne metaforer). Det er det det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...