Gå til innhold

Dere med ff

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater dere andre? Er dere på tinder feks?

Jeg har en ff,har holdt på siden juletider.

vi sender mld til hverandre omtrent daglig,noen ganger vanlig prat og noen ganger sexting. Det er mye kos og veldig fint å være med han. 

Vi har begge tinder og jeg har flere ganger hatt lyst til å møte noen av matchene,men jeg klarer ikke å styre med flere samtidig og det irriterer meg! Det er akkurat som om ff min hindrer meg og jeg får dårlig samvittighet. 

Hvordan klarer dere det?

Anonymkode: 6283c...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat som om ff min hindrer meg og jeg får dårlig samvittighet. 

Men hvorfor hindrer han deg å ha flere FF da?

AnonymBruker
Skrevet

Han hindrer meg ikke sånn,men min samvittighet klarer ikke å gå videre til å treffe andre menn. Skjønner ikke hvorfor 🙄

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hindrer meg ikke sånn,men min samvittighet klarer ikke å gå videre til å treffe andre menn. Skjønner ikke hvorfor 🙄

Fordi du har følelser for han ut over en ff. Derfor. 

• Liker 3
Skrevet

Akkurat ja, samvittigheten din spiller deg et puss... Men han eier deg jo ikke da, men det er vel en viss fare for at han kutter deg ut hvis han finner det ut? En viss sjalusi blir det uansett om man sier man ikke har følelser. Kunsten er jo å ha forståelse at du ønsker flere... Det værste er jo å holde styr på kjønnsykdommer og testing hele tiden...

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har tenkt tanken,men jeg er ikke forelska i han heller. Liker han godt ja og mulig jeg holder tilbake da jeg vet han ikke ønsker forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Akkurat ja, samvittigheten din spiller deg et puss... Men han eier deg jo ikke da, men det er vel en viss fare for at han kutter deg ut hvis han finner det ut? En viss sjalusi blir det uansett om man sier man ikke har følelser. Kunsten er jo å ha forståelse at du ønsker flere... Det værste er jo å holde styr på kjønnsykdommer og testing hele tiden...

Jeg har ikke tenkt å pule rundt da,men møte andre for å se om det kunne blitt noe mer. 

Vet ikke om han hadde kuttet meg ut,han har selv tinder da.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tenkt å pule rundt da,men møte andre for å se om det kunne blitt noe mer. 

Ok, men da er jo problemet løst😋

Skrevet

Er du egentlig interessert i noe seriøst ville jeg prøvd å møte andre, og eventuelt hatt mindre kontakt med ff. Blir dumt å droppe alt annet for å være med noen som ikke vil det samme som deg i det lange løp. 

• Liker 5
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke om han hadde kuttet meg ut,han har selv tinder da.

Hva slags avtale har dere egentlig? Har dere 'lov' til å date? Lov til å pule andre? Har aldri hatt ff selv men siden det er såpass 'nytt' ville det vært naturlig for meg og avtalt hva vi eventuelt var ekslusive på. Hvis langvarig seriøst forhold var utelukket ville det vært naturlig for meg at vi kun lå med hverandre men godt kunne gå på date med andre.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

vi sender mld til hverandre omtrent daglig,noen ganger vanlig prat og noen ganger sexting. Det er mye kos og veldig fint å være med han. 

Vi har begge tinder og jeg har flere ganger hatt lyst til å møte noen av matchene,men jeg klarer ikke å styre med flere samtidig og det irriterer meg! Det er akkurat som om ff min hindrer meg og jeg får dårlig samvittighet. 

Hvordan klarer dere det?

FF min synes det var greit at vi ikke var kjærester sånn offisielt, men ville ikke at jeg skulle ligge med andre.

Jeg brød meg ikke, og lå med andre jenter.

Anonymkode: 37126...053

Skrevet

Hvis pulevennen/ elskeren din er til hinder for å treffe andre der noen av disse andre kan bli noe seriøst og ordentlig ut av, så er elskeren din til hinder for at du kommer deg videre i livet. Det er ikke poenget med elsker, og siden poenget og forutsetningene for puleforholdet ikke de riktige. Du kan selvfølgelig begynne å utvikle kjærestefølelser for han. Eller kanskje du ikke har den følelsesmessige modenheten (ikke avstumpethet som noen ville sagt) som trengs for å ha et slikt forhold.

Selvfølgelig tar man vare på hverandre og holder avtaler. Og det kan gjerne være eksklusivt, men ikke hvis man kjenner at man vil inn på noe annet, videre i livet, finne kjæreste etc.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har to ffs, og har ingen lojalitet ovenfor de bortsett fra vennskapelig. Har høy libido og trives godt å ha sex, men ons er ikke noe for meg. 

Han ene har jeg møtt siden juni og han andre siden januar. Har nå møtt en jeg er oppriktig interessert i på tinder, men har ikke hatt sex. Avventer for øyeblikket videre møter med ffs frem til jeg har funnet ut hva som skjer videre med tinder daten. 

Anbefaler deg å snakke med han og finne ut av hva begge søker, og da kommer man kanskje til en slags enighet. Vær forsiktig med hvordan du tar det opp da det kan være litt sårt om han håper på et forhold med deg 🙂

Anonymkode: a7a9f...685

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare spørre han? 

Anonymkode: e367b...a3e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en FF nå som jeg har truffet i noen måneder Vi traff hverandre på Tinder. I likhet med dere prater vi hver dag og vi treffes så ofte vi kan, selv på litt ubeleilige tidspunkter. Ofte gjør vi annet enn sex. Vi ønsker ikke et forhold, men vi har tatt en prat om at vi foreløpig bare har sex med hverandre. Utover det er det ikke noe galt i å flørte. Jeg har ikke helt spurt han om vanlige dater, mest fordi det ikke har vært særlig aktuelt nå med corona, men jeg tenkte å høre litt med han. 

Med den FF jeg hadde før han jeg har nå gikk jeg på flere dater samtidig. Jeg forsøkte å ha sex med to stk samtidig, men det likte jeg dårlig, så det kommer jeg uansett ikke til å gjøre igjen. 

Forskjellen nå og med den forrige er nok at jeg verdsetter mer den relasjonen jeg har nå. Vi har vel utviklet et rart vennskap i tillegg til sexen, så jeg er ganske opptatt av å gjøre det ryddig samtidig som at jeg ikke kjenner på et like stort behov for å gå på dater. Han har sagt at han helst vil ha meg alene. 

Det eneste jeg er litt redd for er at det blir litt mye. Jeg kommer nok ikke til å bli forelsket, ei gjør han, men det kan kanskje bli litt vel intenst. Jeg lurer egentlig derfor på om jeg har lyst til å gå på dater for å få litt avstand. Men da gjør jeg det for å hygge meg og å flørte litt først og fremst, ikke fordi jeg søker et forhold. 

Anonymkode: c210f...89a

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere det?

Har en ff men vi har kun sex - litt kontakt på snap innimellom hvor vi snakker om løst og fast men stort sett bare kontakt som vedrører sex. Er på tinder men er ikke ute etter noen å date vil kun ha sex og nærhet. Har møtt et par andre den tiden vi har vært ff og hatt sex med dem. Har fortalt han det da og han sier at det er helt greit, ingen av oss er jo ute etter et forhold og har så langt ikke følelser for hverandre. 

Anonymkode: 34448...9b6

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke ekkelt å være intim med så mange? Kort tid mellom hver gang f.eks. Og hva med kjønnssykdommer?

Anonymkode: c4046...200

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ff over lengre tid, nesten 2 år. Vi knullet andre også. Jeg ble dessverre forelsket, men avtalen var fra dag 1 at vi kunne holde på med hverandre og at det kun var sex mellom oss.

Anonymkode: f0cb8...cc1

AnonymBruker
Skrevet

Har det litt likt som deg, ts. En fast ff. Jeg er ikke på Tinder engang, klarer ikke motivere meg til å lage en profil så lenge jeg treffer ff. Selv om jeg egentlig vil ha noe mer enn sex. Sånn går nu dagan🙄

Anonymkode: d380e...03e

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, Moonwalker said:

Dette. Skulle akkurat til å svare det samme. Følte jeg utro🙄

Anonymkode: a8d8f...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...