Gjest MrTeddy29 Skrevet 13. april 2020 #1 Del Skrevet 13. april 2020 etter dette utbruddet av corona, så har jeg sett uendelige mange joggere ute for tiden, spesielt i bodø. Og æ må si at mange av de joggerne er faktisk begynt og bli veldig uoppmerksom. Jeg har grønt lys, er på vei og kjøre ut i feltet, og så kommer det en jogger som ikke engang gidder og se til venstre for seg om det er en bil der, og han har enda rødt lys på fotgjengerfeltet. var faktisk utroligt nært med og kjøre over en person idag pågrunn av dette. Noen andre som synes det er blitt værre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #2 Del Skrevet 14. april 2020 Synes folk har blitt hardere på gasspedalen hvertfall😂 Anonymkode: 1ec88...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Del Skrevet 14. april 2020 Mange som gir langt mer faen nå ja, vikrer det som. Bare fordi vi har korona, så er det ikke slik at det ikke lengre er farlig å bli påkjørt. Utrolig uansvarlig å springe ut på rødt lys uten å se seg for! Håper det går bra med seg ts, må jo ha satt en støkk i deg. ❤ Anonymkode: fd9ed...ad7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 14. april 2020 #4 Del Skrevet 14. april 2020 11 timer siden, darkrobin28 skrev: etter dette utbruddet av corona, så har jeg sett uendelige mange joggere ute for tiden, spesielt i bodø. Og æ må si at mange av de joggerne er faktisk begynt og bli veldig uoppmerksom. Jeg har grønt lys, er på vei og kjøre ut i feltet, og så kommer det en jogger som ikke engang gidder og se til venstre for seg om det er en bil der, og han har enda rødt lys på fotgjengerfeltet. var faktisk utroligt nært med og kjøre over en person idag pågrunn av dette. Noen andre som synes det er blitt værre nå? Nope. Her i Oslo sentrum er det så mange fotgjengere som aldri har sittet bak et ratt uansett, så man må alltid være beredt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Del Skrevet 16. april 2020 Lys? 🤪😘 Anonymkode: 3a9fd...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå