Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du er finest?

Tenker på når håret blir naturlig grått eller hvitt, ikke når man farger og får en perfekt fin eks. gråfarge, men de naturlige variasjonene. 

Og hvis man vil farge håret, er det da lettere å farge over det hvite?

Anonymkode: c71f1...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo grått før det blir hvitt. 

• Liker 1
Skrevet

Regner med det blir hvitt, men det spiller egentlig ingen rolle, tar det jeg for. Ikke kommer jeg til å farge det heller for det er jeg for lat til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å få typisk kjedelig grått. Hadde vært kjempefornøyd med hvitt. Venninnen til mamma gikk fra naturlig isblondt til hvitt og det var nesten ikke noe skille mellom fargene. 

Anonymkode: 9ff4d...04e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har funnet ett hvitt hår foreløpig, og håper jeg får hvitt hår etterhvert istedenfor grått👍

Anonymkode: d468f...6cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Heisenberg skrev:

Det blir jo grått før det blir hvitt. 

Nei, min søster i 30 årene har begynt å få helt hvite hår, hun er brunette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er brunette, men har arvet genene fra farssiden og blir helt hvitt. Det ser jeg nå i disse koronatider uten tilgang til frisør 😬

Anonymkode: 9b608...ce4

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, min søster i 30 årene har begynt å få helt hvite hår, hun er brunette.

Samme med meg!

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er brunette, men har arvet genene fra farssiden og blir helt hvitt. Det ser jeg nå i disse koronatider uten tilgang til frisør 😬

Hva synes du er finest?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er naturlig høst med lys hud og rødlig brunt hår, og ser ut som et levende lik med typisk grå-hår-farge opp mot ansiktet. Så jeg håper veldig at jeg får hvitt! Har det i slekten, så det kan godt hende det blir det. 

Anonymkode: a6ef2...5b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg mest hvitt.

Finnes det ingen måter  forutse dette?

Har det noen sammenheng med hvilken hårfarge man har fra før?

Anonymkode: c72b9...d03

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg mest hvitt.

Nei ingen sammenheng. Heller ikke direkte arvelig. Fikk motsatt av mine foreldre. 

Gjest Warrior
Skrevet

Hvis jeg må velge så hvitt, men kommer nok til å farge det. For å se ung ut😜 Håper det er mange mange år til enda siden jeg bare er 30. Tror det blir hvitt siden den naturlige hårfargen min er blond, men vet ikke om det har noe å si?

Skrevet

Satser på å beholde mine brune lokker til jeg er 70. Mormor begynte ikke å få grå hår før hun var over 80. Nå er hun 95 og har noen gråe striper her og der, ellers fortsatt brunhåra

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det blir hvitt, fordi moren min har det. Min far har grått og litt hvitt. Jeg kommer uansett til å farge det, da jeg selv har begynt å få hvite/grå ettervekst, og hater det. Andre må gjerne la det gå sin gang, men som 40-åring er jeg ikke interessert i å ha grått hår. Jeg føler meg som om jeg er like gammel som min mor. Vi er helt like hverandre, bortsett fra alderen. På eldre bilder av min mor, ser ikke alle forskjell på oss. Men når det er sagt, ser jeg mange som kler grått og hvitt hår, bare jeg som ikke trives med det på meg selv :)

Anonymkode: 871b2...a0e

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ingen sammenheng. Heller ikke direkte arvelig. Fikk motsatt av mine foreldre. 

Oj, så spennende! 😮

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener å se det er det ja. De med mørkt/svart hår blir oftest grå fortere enn de med blont. Da spesielt de med mellomblont blir ofte sent grå. 
Men det det har også mye å si om man har kraftig eller mykt hår. De føstnevnte blir som regel grå mye før de med mykt hår.
Og så blir jo menner som regel fortere grå enn kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får helt hvitt om jeg ikke farge håret mitt. 

Anonymkode: 370fd...259

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er nydelig med damer som har begynt å få grått hår som rocker det. 😍

Anonymkode: 2ec0a...40d

Skrevet

Jeg har fått helt hvitt enkelte steder. Er lysblond fra før, så mange tror jeg har stripet det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...