Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er i en eksistensiell krise og kommer meg ikke videre. Hver dag er en liten kamp for å komme videre. Noen forslag? Noen som kan hjelpe? Ja, jeg regner med å få noen useriøse tilbakemeldinger, men er det i hvert fall én seriøs som kan vise litt nestekjærlighet? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Prino skrev:

Hei! Er i en eksistensiell krise og kommer meg ikke videre. Hver dag er en liten kamp for å komme videre. Noen forslag? Noen som kan hjelpe? Ja, jeg regner med å få noen useriøse tilbakemeldinger, men er det i hvert fall én seriøs som kan vise litt nestekjærlighet? 

Hei 🙂

Anonymkode: 21c6d...0f7

Skrevet

Snakk med meg da. Send pm. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei 🙂

Anonymkode: 21c6d...0f7

Hei! 👍

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han. 

Anonymkode: f1eb9...815

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med han. 

Hvordan da? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken?

Anonymkode: 2bb5e...3b8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken?

Anonymkode: 2bb5e...3b8

? Skjønte jeg ikke... 🙄

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Prino skrev:

Hvordan da? 

Som når du snakker til en vanlig person du er glad i. Som for eks til en foreldre man er glad i. Be han om å vise seg. si at du trenger han. Man må be hvis man vil ha. Lær mer om guds ord gjennom youtube videoer for å komme nærmere for det er det han vil det er derfor han skapte bibelen.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som når du snakker til en vanlig person du er glad i. Som for eks til en foreldre man er glad i. Be han om å vise seg. si at du trenger han. Man må be hvis man vil ha. Lær mer om guds ord gjennom youtube videoer for å komme nærmere for det er det han vil det er derfor han skapte bibelen.

Oki... Takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Lytt til salmen «Det er makt i de foldede hender» med for eksempel Sigvart Dagsland. Gud er der, men det er så mye «støy» mellom Gud og oss i dagens hektiske samfunn. Vi må lukke øynene og ta oss tid til å lytte etter svar. 

Anonymkode: 9d7fa...518

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lytt til salmen «Det er makt i de foldede hender» med for eksempel Sigvart Dagsland. Gud er der, men det er så mye «støy» mellom Gud og oss i dagens hektiske samfunn. Vi må lukke øynene og ta oss tid til å lytte etter svar. 

Anonymkode: 9d7fa...518

👍 

Skrevet

Han som finner Gud blir Gud. Alt annet er en dualitet ("meg" her og "Gud" der) og derfor fortsatt en del av ilusjonen. 

Faktisk, selve opplevelsen din er Gud. Det krever bare en radikal rekontekstualisering for å se det. For øyeblikket kontekstualiserer du opplevelsen din som "menneskers oppfatning av en fysisk virkelighet". Dette er usant.

Alt som kreves er å ødelegge den falske konseptbaserte konteksten. Du er allerede Gud. Problemet er at du ikke skjønner det ennå. Du tolker det som er rett foran øynene dine, og forvirrer Gud med den "fysiske virkeligheten".

En mann behandler ikke en illusjon som om det er ekte.

• Liker 1
Skrevet
På 15.4.2020 den 2.40, Conal skrev:

Han som finner Gud blir Gud. Alt annet er en dualitet ("meg" her og "Gud" der) og derfor fortsatt en del av ilusjonen. 

Faktisk, selve opplevelsen din er Gud. Det krever bare en radikal rekontekstualisering for å se det. For øyeblikket kontekstualiserer du opplevelsen din som "menneskers oppfatning av en fysisk virkelighet". Dette er usant.

Alt som kreves er å ødelegge den falske konseptbaserte konteksten. Du er allerede Gud. Problemet er at du ikke skjønner det ennå. Du tolker det som er rett foran øynene dine, og forvirrer Gud med den "fysiske virkeligheten".

En mann behandler ikke en illusjon som om det er ekte.

Oki... Takk for at du delte! 👍 

AnonymBruker
Skrevet

Mediter

Anonymkode: 712ac...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...