AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Lurer på om jeg kan gi noen form for tegn til venninnen min(er og dame) at jeg har lyst på hun? Diskre samt hun liker direkte Anonymkode: b07da...b87
Gjest Alterego666 Skrevet 14. april 2020 #2 Skrevet 14. april 2020 Kan du ikke flørte som du pleier å flørte?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 1 time siden, Alterego666 skrev: Kan du ikke flørte som du pleier å flørte? Jo kan jo det. Men vet ikke om hun skjønner at jeg vil ha sex med hun. Anonymkode: b07da...b87
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo kan jo det. Men vet ikke om hun skjønner at jeg vil ha sex med hun. Anonymkode: b07da...b87 med henne* Anonymkode: 80420...e0b 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: med henne* Anonymkode: 80420...e0b Yepp Anonymkode: b07da...b87
Bamseklemmer Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om jeg kan gi noen form for tegn til venninnen min(er og dame) at jeg har lyst på hun? Diskre samt hun liker direkte Det kan du vel, har jeg lyst på noen så ymter jeg mye, så mye at hun skjønner hva jeg mener uten å si det. Blir hun pirret nok blir det mere, blir det et nei tar jeg det for et nei... men beklager heller at jeg kan ikke noe for at jeg har så lyst på henne, som regel får jeg et smil tilbake selv om jeg får nei😊 Ja hvem sier nei til sex og hygge? Er du sikker på hennes legning da?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Det kan du vel, har jeg lyst på noen så ymter jeg mye, så mye at hun skjønner hva jeg mener uten å si det. Blir hun pirret nok blir det mere, blir det et nei tar jeg det for et nei... men beklager heller at jeg kan ikke noe for at jeg har så lyst på henne, som regel får jeg et smil tilbake selv om jeg får nei😊 Ja hvem sier nei til sex og hygge? Er du sikker på hennes legning da? Er ikke 100 prosent. Hun har samboer men flørter med meg så vil ymte til hun at jeg har lyst på hun. Vet bare ikke helt hva jeg skal skrive. Vi har snakket om at vi liker å bli bindt og liker det litt hardt. Noe tips til hva keg kan skrive som ikke er helt direkte men samtidig er? Anonymkode: b07da...b87 1
Gjest Chroma Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 Ha såpass selvrespekt at du slutter når hun har samboer. 🙄
Bamseklemmer Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke 100 prosent. Hun har samboer men flørter med meg så vil ymte til hun at jeg har lyst på hun. Vet bare ikke helt hva jeg skal skrive. Vi har snakket om at vi liker å bli bindt og liker det litt hardt. Noe tips til hva keg kan skrive som ikke er helt direkte men samtidig er? Aha ja, så da er hun jo ikke så borte vekk... Kan du ikke bare skrive ut din frustrasjon på mangel av sex, og spør henne om råd? Hvis hun blir pirret av dine seksuelle lyster, kan faktisk villdyret i henne våkne. Får du ingen respons er det jo bare å beklage at dem du lyst på ikke finnes det blir vel bare med drømmen... Tror nok hvis hun vet du er kåt blir hun fort nyskjerrig... En annen ting, exdama mi hadde mye hæftig sex med venninnen sin, jeg så ikke på det som utroskap☺️ 1
Gjest Alterego666 Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo kan jo det. Men vet ikke om hun skjønner at jeg vil ha sex med hun. Anonymkode: b07da...b87 Slik er det jo med all flørt.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 17 minutter siden, AllahBallah skrev: 👉👌 burde funke? Går ikke det vi er damer begge to hehe Anonymkode: b07da...b87
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #14 Skrevet 14. april 2020 39 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Aha ja, så da er hun jo ikke så borte vekk... Kan du ikke bare skrive ut din frustrasjon på mangel av sex, og spør henne om råd? Hvis hun blir pirret av dine seksuelle lyster, kan faktisk villdyret i henne våkne. Får du ingen respons er det jo bare å beklage at dem du lyst på ikke finnes det blir vel bare med drømmen... Tror nok hvis hun vet du er kåt blir hun fort nyskjerrig... En annen ting, exdama mi hadde mye hæftig sex med venninnen sin, jeg så ikke på det som utroskap☺️ Ja har tenk den tanken selv, når vi snakket om at jeg har en overaskelse til hun skrev brukte hun disse emojiene 😈😈😍😍😘😘 og at hun vil ha det med en gang og ikke klarer å vente. Anonymkode: b07da...b87 1
Bamseklemmer Skrevet 14. april 2020 #15 Skrevet 14. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har tenk den tanken selv, når vi snakket om at jeg har en overaskelse til hun skrev brukte hun disse emojiene 😈😈😍😍😘😘 og at hun vil ha det med en gang og ikke klarer å vente. Ååågud så heldig og hærlig å se... jeg vrir meg i kåthet av din glede... Lov meg å ikke holde igjen på noe🧡
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #16 Skrevet 14. april 2020 Jeg har en kjempeidé. Du bare sier at du har fått mange klager på grammatikken i det siste, og om hun kan tenke seg å binde deg fast, og lære deg forskjellen på hun/henne og bøyningen av å binde. Anonymkode: d2be5...90b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #17 Skrevet 14. april 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Ååågud så heldig og hærlig å se... jeg vrir meg i kåthet av din glede... Lov meg å ikke holde igjen på noe🧡 Men hva betyr det at hun sved det med emojien 😈 og? Vil hun noe mer? Anonymkode: b07da...b87
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #18 Skrevet 14. april 2020 Du har jo opprettet ganske mange tråder om dette nå. Du vil ha henne, hun vil ha deg. Dere er kåte på hverandre. Så knull da vel. Er det noe mer å lure på? Anonymkode: c9993...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #19 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har jo opprettet ganske mange tråder om dette nå. Du vil ha henne, hun vil ha deg. Dere er kåte på hverandre. Så knull da vel. Er det noe mer å lure på? Anonymkode: c9993...1f5ja Ja kan jo ikke bare spørre hun rett ut! Uff vanskelig Anonymkode: b07da...b87
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #20 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja kan jo ikke bare spørre hun rett ut! Uff vanskelig Anonymkode: b07da...b87 Men dere snakker om sex, du sier flørtende at du har en overraskelse og hun sier at hun vil ha det med en gang. Det er jo ikke så mye mer å lure på da? Møt henne og prøv deg frem. Anonymkode: c9993...1f5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå