Gå til innhold

Lønn, sykepleier.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nyutdannet sykepleier, og har pga barn og tidligere jobb i helsevesenet en ansiennitet på 8 år. Jeg jobber 66% på natt på et sykehjem, noe som skal tilsvare omslag 85% i dag/kveld turnus i lønn. Jeg får utbetalt ca 22000,- i mnd. Kan dette stemme? Synes selv det er lite mtp ansiennitet. Håper noen kan svare :)

Anonymkode: 5668a...9bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det nytter jo ikke å mene noe om dette når du kun skriver hva du får utbetalt. Du må nesten oppgi brutto. 

Anonymkode: f68ab...ad5

• Liker 3
Skrevet

Det kan jeg tenkes at skattetrekket ditt er høyt. Det er som kjent forskjell på hva man trekkes i skatt og hva man betaler i skatt.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nyutdannet sykepleier, og har pga barn og tidligere jobb i helsevesenet en ansiennitet på 8 år. Jeg jobber 66% på natt på et sykehjem, noe som skal tilsvare omslag 85% i dag/kveld turnus i lønn. Jeg får utbetalt ca 22000,- i mnd. Kan dette stemme? Synes selv det er lite mtp ansiennitet. Håper noen kan svare :)

Det virker greit. Er litt mer enn det jeg fikk i ca 85% når jeg var på det nivået med annsinitet. 

Anonymkode: c6c5a...4f7

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det nytter jo ikke å mene noe om dette når du kun skriver hva du får utbetalt. Du må nesten oppgi brutto. 

Anonymkode: f68ab...ad5

Ca 31 000,- brutto. TS.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker greit. Er litt mer enn det jeg fikk i ca 85% når jeg var på det nivået med annsinitet. 

Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk forresten rundt 26 tusen utbetalt med 100% 10 års annsinitet, 36%skattetrekk. Så synes jo 66%natt, 8 års annsinitet og 22 tusen utbetalt er bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...