Gå til innhold

Da gir jeg faen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må dessverre innrømme at jeg har kommet dit. 
Kjenner at jeg slapper av fordi regjeringen slapper av. 
Jeg er sår i halsen. Skal vel egentlig holde meg hjemme i morgen. Men det er sikkert ikke corona. Derfor reiser jeg. 

Jeg må jobbe! 

Derfor sier jeg at jeg gir faen. Er ikke stolt av det, men jeg vet jeg ikke er alene. 

Da er jeg i hvertfall med på å holde  hjulene i gang. 

Anonymkode: 0d23d...5da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du holder ikke hjulene igang om du smitter andre. Folk fleste idag holder seg hjemme med luftveissykdommer, ergo du kan bidra til at x antall andre må være borte fra jobb. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er straffbart, men ok. 

Anonymkode: 801c9...c54

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Du holder ikke hjulene igang om du smitter andre. Folk fleste idag holder seg hjemme med luftveissykdommer, ergo du kan bidra til at x antall andre må være borte fra jobb. 

Jeg må innrømme at jeg har lagt merke til at en i regjeringen hostet på tv. Han holdt seg ikke hjemme, men bidro med å holde hjulene i gang.

Skrevet
Akkurat nå, Krantz95 skrev:

Jeg må innrømme at jeg har lagt merke til at en i regjeringen hostet på tv. Han holdt seg ikke hjemme, men bidro med å holde hjulene i gang.

For alt vi vet kan det være et "tilfeldig" host, det skjer. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Krantz95 skrev:

Ja for alle som hoster har luftveissymptomer. Det er ikke mulig å svelge vrangt :) :)

ok 

Anonymkode: 2b98c...b37

• Liker 13
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flott! Så går det noen dager, og plutselig er du blitt årsaken til at flere andre hjul stopper, kanskje så mange at arbeidsplassen må stenge.

Så helt riktig, ingenting å være stolt over.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sår i halsen. Skal vel egentlig holde meg hjemme i morgen. Men det er sikkert ikke corona. Derfor reiser jeg. 

Jeg må jobbe! 

Derfor sier jeg at jeg gir faen. Er ikke stolt av det, men jeg vet jeg ikke er alene. 

Tenker at du er kjempe stolt hvis du har corona og skulle smitte Anja på 30 med kreft, Kari på 60 med kols osv så de evt havner på intensiven. Og alt det bare pga at du tenker på deg selv. 

Anonymkode: 47e58...541

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er straffbart, men ok. 

Anonymkode: 801c9...c54

Litt usikker på den. Jeg er ikke i karantene eller isolasjon og ikke har jeg Korona. 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må jobbe! 

Du gir deg selv et klapp på skuldra selv om du går mot anbefalingene og går på jobb når du er småsyk? Du kan jo smitte andre som reagerer langt mer negativt på smitten - rart du ønsker å ha det på samvittigheten.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt usikker på den. Jeg er ikke i karantene eller isolasjon og ikke har jeg Korona. 

Å, så du har testet deg? 

• Liker 2
Skrevet

Komiprisen til deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jr.Garcon skrev:

Du gir deg selv et klapp på skuldra selv om du går mot anbefalingene og går på jobb når du er småsyk? Du kan jo smitte andre som reagerer langt mer negativt på smitten - rart du ønsker å ha det på samvittigheten.

Gir ikke meg selv klapp på skulderen. 

Gjest Warrior
Skrevet

Du vet du kan få bot for det? Har du samvittighet til å smitte andre så de dør av det? Bare for du MÅ jobbe? 

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg hjemme! Måtte selv informere arbeidsgiver om at jeg har  fått luftveissymptomer og ikke kan komme tilbake fra permittering.

Anonymkode: cd69c...823

• Liker 1
Skrevet

Har du symptomer, svake, så skal du holde deg hjemme til en dag etter symptomfrihet. Er ikke så vanskelig. 

• Liker 2
  • Opprett ny...