AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Må dessverre innrømme at jeg har kommet dit. Kjenner at jeg slapper av fordi regjeringen slapper av. Jeg er sår i halsen. Skal vel egentlig holde meg hjemme i morgen. Men det er sikkert ikke corona. Derfor reiser jeg. Jeg må jobbe! Derfor sier jeg at jeg gir faen. Er ikke stolt av det, men jeg vet jeg ikke er alene. Da er jeg i hvertfall med på å holde hjulene i gang. Anonymkode: 0d23d...5da 1
Nerine_ Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Du holder ikke hjulene igang om du smitter andre. Folk fleste idag holder seg hjemme med luftveissykdommer, ergo du kan bidra til at x antall andre må være borte fra jobb. 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Det er straffbart, men ok. Anonymkode: 801c9...c54 5
Krantz95 Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Du holder ikke hjulene igang om du smitter andre. Folk fleste idag holder seg hjemme med luftveissykdommer, ergo du kan bidra til at x antall andre må være borte fra jobb. Jeg må innrømme at jeg har lagt merke til at en i regjeringen hostet på tv. Han holdt seg ikke hjemme, men bidro med å holde hjulene i gang.
Nerine_ Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Krantz95 skrev: Jeg må innrømme at jeg har lagt merke til at en i regjeringen hostet på tv. Han holdt seg ikke hjemme, men bidro med å holde hjulene i gang. For alt vi vet kan det være et "tilfeldig" host, det skjer. 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Krantz95 skrev: Jeg må innrømme at jeg har lagt merke til at en i regjeringen hostet på tv. Han holdt seg ikke hjemme, men bidro med å holde hjulene i gang. Ja for alle som hoster har luftveissymptomer. Det er ikke mulig å svelge vrangt ok Anonymkode: 2b98c...b37 13
Lutetium 71 Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er jeg i hvertfall med på å holde hjulene i gang. Anonymkode: 0d23d...5da Så flott! Så går det noen dager, og plutselig er du blitt årsaken til at flere andre hjul stopper, kanskje så mange at arbeidsplassen må stenge. Så helt riktig, ingenting å være stolt over. 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må dessverre innrømme at jeg har kommet dit. Kjenner at jeg slapper av fordi regjeringen slapper av. Jeg er sår i halsen. Skal vel egentlig holde meg hjemme i morgen. Men det er sikkert ikke corona. Derfor reiser jeg. Jeg må jobbe! Derfor sier jeg at jeg gir faen. Er ikke stolt av det, men jeg vet jeg ikke er alene. Da er jeg i hvertfall med på å holde hjulene i gang. Anonymkode: 0d23d...5da Tenker at du er kjempe stolt hvis du har corona og skulle smitte Anja på 30 med kreft, Kari på 60 med kols osv så de evt havner på intensiven. Og alt det bare pga at du tenker på deg selv. Anonymkode: 47e58...541 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er straffbart, men ok. Anonymkode: 801c9...c54 Litt usikker på den. Jeg er ikke i karantene eller isolasjon og ikke har jeg Korona. Anonymkode: 0d23d...5da
Jr.Garcon Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må dessverre innrømme at jeg har kommet dit. Kjenner at jeg slapper av fordi regjeringen slapper av. Jeg er sår i halsen. Skal vel egentlig holde meg hjemme i morgen. Men det er sikkert ikke corona. Derfor reiser jeg. Jeg må jobbe! Derfor sier jeg at jeg gir faen. Er ikke stolt av det, men jeg vet jeg ikke er alene. Da er jeg i hvertfall med på å holde hjulene i gang. Anonymkode: 0d23d...5da Du gir deg selv et klapp på skuldra selv om du går mot anbefalingene og går på jobb når du er småsyk? Du kan jo smitte andre som reagerer langt mer negativt på smitten - rart du ønsker å ha det på samvittigheten. 1
Nerine_ Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på den. Jeg er ikke i karantene eller isolasjon og ikke har jeg Korona. Anonymkode: 0d23d...5da Å, så du har testet deg? 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, Jr.Garcon skrev: Du gir deg selv et klapp på skuldra selv om du går mot anbefalingene og går på jobb når du er småsyk? Du kan jo smitte andre som reagerer langt mer negativt på smitten - rart du ønsker å ha det på samvittigheten. Gir ikke meg selv klapp på skulderen. Anonymkode: 0d23d...5da
Gjest Warrior Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 Du vet du kan få bot for det? Har du samvittighet til å smitte andre så de dør av det? Bare for du MÅ jobbe?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #15 Skrevet 13. april 2020 Hold deg hjemme! Måtte selv informere arbeidsgiver om at jeg har fått luftveissymptomer og ikke kan komme tilbake fra permittering. Anonymkode: cd69c...823 1
neiognei Skrevet 13. april 2020 #16 Skrevet 13. april 2020 Har du symptomer, svake, så skal du holde deg hjemme til en dag etter symptomfrihet. Er ikke så vanskelig. 2
Anbefalte innlegg