Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan takler dere at noen gråter foran dere, eller over Skype, osv? 

Personlig synes jeg det er menneskelig å uttrykke følelser og søke trøst, men selve årsaken til gråten vil jeg også ta med er viktig. Likevel vil jeg prøve å vise omsorg og trøste så godt jeg kan i situasjonen. :) Men vi er alle forskjellige.

Jeg gråt foran en bekjent for noen dager siden (ikke grunnet oss, men en vanskelig situasjon jeg var i da).  Vi har alltid hatt en fin tone tidligere, som jeg har følt. Jeg ble litt flau i ettertid, og er redd han trakk seg unna.. (jeg hylgråt ikke) Nå angrer jeg litt på det jeg gjorde. Redd jeg ødela relasjonen vår. Men samtidig er det ikke noe jeg kan gjøre med det nå. 

Noen med erfaringer?

Anonymkode: a310c...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hvis han ikke tåler at du gråter, så er det ikke mye til en venn å samle på sånn egentlig. Alle i relasjoner gråter elller ler. Verre å holde alt inni seg. Gråt i vei du og så blir du lettere til sjel og sinn etterhvert. Venner skal trøste hverandre uansett

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Vel, hvis han ikke tåler at du gråter, så er det ikke mye til en venn å samle på sånn egentlig. Alle i relasjoner gråter elller ler. Verre å holde alt inni seg. Gråt i vei du og så blir du lettere til sjel og sinn etterhvert. Venner skal trøste hverandre uansett

Er enig med deg. :) Et vennskap bør tåle litt gråt en gang i blant. (Bekjentskapet og jeg er kanskje litt mer enn venner også). Men uansett relasjon så synes jeg personlig det er fint å gråte. Jeg har grått foran fremmede og fremmede har grått foran meg. Som du sier, når vi er glade ler vi, mens når vi er lei oss skal ting liksom holdes skjult.. 

Anonymkode: a310c...657

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg lar h*n bare gråte og først si: Vil du drikke vann? Kanskje få litt frisk luft? Vi kan snakke om noe annet hvis du føler det er nødvendig. 

Hvis det er nok tillit mellom de to, kan jeg ta initiativ til å klemme eller holde hender. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...