Gå til innhold

Dersom man ønsker bare sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Velger man en dame langt i fra den typen man faller for? 

Anonymkode: 76626...044

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da "velger" man det som er tilgjengelig, hva nå det måtte være

Anonymkode: 0c13c...79c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da "velger" man det som er tilgjengelig, hva nå det måtte være

Anonymkode: 0c13c...79c

Samme hva bare det blir sex? 

Anonymkode: 76626...044

Skrevet (endret)

Det kan fort skje når man treffer på en sprengkåt kvinne, da blir det som regel sex først, så tar vi problemene som de kommer etterpå...som regel no problem😅

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det typisk for menn ? De puler uten å bry seg mye om utseende.

Anonymkode: 56187...af7

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke nødvendigvis en velger en langt unna det en ellers ville falt for eller kun er "ute etter" sex, men at terskelen for lettvinte relasjoner er mye lavere enn for mer seriøse, og at en dermed hopper til sengs med noen en ikke mener er aktuell som partner. Vedkommende trenger jo likevel ikke være langt i fra den typen en normalt faller for eller ha diametralt motsatte egenskaper. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det typisk for menn ? De puler uten å bry seg mye om utseende.

Det må jo være bra for dem som ikke er pene, eller er det bare pene som fortjener sex mener du?🤔 Nånei du, det er like typisk for begge kjønn...

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Som oftest har jeg hatt sex med damer jeg også i prinsippet kunne blitt sammen med. Det handler mest av alt om timing. Det har rett og slett ikke passet seg å gå inn i et forhold for en av oss. Siden det likevel har vært en sterk tiltrekning, og kjemi, har det uansett blitt til at vi har hatt sex. Men jeg har også møtt noen jeg vet hadde vært feil for meg, men der den seksuelle kjemien og den rå tiltrekningen har vært så stor at jeg uansett bare har hoppet i det. 

Skrevet

Jeg syns sex kan være bra uten at det er en person jeg kunne sett for meg som partner. Noen ganger kan den til og med være bedre med en person jeg aldri kunne sett for meg noen annen relasjon med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som kvinne velger da gjerne en som er veldig attraktiv. Er det følelser involvert er utseendet av mindre betydning.

Anonymkode: 99bd1...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...