Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 (endret) En konsekvens av koronapandemien er at folk flest har glidd ifra hverandre. Ingen telefoner. Ingen på besøk. Folk holder hverandre på ubenhørlig avstand Familie / venner i sorg lukker FB side, og ønsker ingen kontakt. Mange er blitt enda mer sjølvopptatt en før Karonautbruddet. Vi har etterhvert fått ein heilt ny kvardag som ingen har opplevd tidligere, og ingen tvil om at " mange" har sin bekymringer. Hvor ofte tar du telefonen og kontakter naboen, venner , familie, m/ spørsmål om korleis det går ? Endret 13. april 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Jeg har mye kontakt med venner, men jeg opplever en polarisering i samfunnet. Så på et større plan er nok samholdet mye dårligere. Anonymkode: a51ed...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Splitt og hersk. Slå det opp. Det myndighetene sier er ikke nødvendigvis hva de mener. Anonymkode: d705b...979
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 Ja, det opplever jeg. Jeg tar kontakt med folk men ingen tar kontakt tilbake på senere tidspunkt. Folk vet at jeg er helt alene. Jeg er SÅ FERDIG med kalde, kalde Oslo. Har ikke familie her. Blod er tykkere enn vann og det får vi som har lite familie kjenne på nå. Flytter hjem i april til familien. Anonymkode: 533b4...bcb
Gjest Anonym Bruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 2 dager etter koronavedtakene blei fattet bestemte eg meg for å besøke en nabo, men blei møtt i entredøren m/ beskjed om at de helst ikkje yngste besøk. Yngste han god bedring m/ beskjed om at vi da forhåpentlegvis kansjåast frem mot Jul.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Norge har ingen samhold eller sosial kultur, vi er de største egoistene i verden. Anonymkode: 09a27...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå