Gå til innhold

Myndighetene maner til samhold, men opplever du det motsatte skjer !

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

En konsekvens av koronapandemien er at folk flest har glidd ifra hverandre.   

Ingen telefoner.

Ingen på besøk.

Folk holder hverandre på ubenhørlig avstand

Familie / venner i sorg lukker FB side, og ønsker ingen kontakt.  

Mange er blitt enda mer sjølvopptatt en før Karonautbruddet.

Vi har etterhvert fått ein heilt ny kvardag som ingen har opplevd tidligere,  og ingen tvil om at " mange" har sin bekymringer.    Hvor  ofte tar du telefonen og kontakter  naboen, venner , familie, m/ spørsmål om  korleis det går ?       

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye kontakt med venner, men jeg opplever en polarisering i samfunnet. Så på et større plan er nok samholdet mye dårligere.

Anonymkode: a51ed...6aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Splitt og hersk. Slå det opp. Det myndighetene sier er ikke nødvendigvis hva de mener.

Anonymkode: d705b...979

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det opplever jeg. Jeg tar kontakt med folk men ingen tar kontakt tilbake på senere tidspunkt. Folk vet at jeg er helt alene. Jeg er SÅ FERDIG med kalde, kalde Oslo. Har ikke familie her. Blod er tykkere enn vann og det får vi som har lite familie kjenne på nå. Flytter hjem i april til familien. 

Anonymkode: 533b4...bcb

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

2 dager etter koronavedtakene blei fattet bestemte eg meg for å besøke en nabo, men blei møtt i entredøren  m/ beskjed om at de helst ikkje yngste besøk.    Yngste han god bedring m/ beskjed om at vi da forhåpentlegvis kansjåast frem mot Jul.           

AnonymBruker
Skrevet

Norge har ingen samhold eller sosial kultur, vi er de største egoistene i verden.

Anonymkode: 09a27...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...