AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Jeg er ikke så lysten på en tur innom legen nå, så da kan dere får synse litt sammen med meg. Jeg hadde et lite overtråkk for seks-sju dager siden. Det gjorde litt vondt, med påfølgende svake smerter de neste dagene. I går beiset jeg en del i sittehøyde, og jeg satt mye med den nevnte ankelen under meg, altså at jeg støttet meg på den. I dag er jeg mye verre i ankelen. Er dette grunn til å oppsøke lege, eller skyldes det uforsiktighet under beisingen som sikkert gir seg? Jeg har hørt at en ankel som ikke er bra igjen etter fire-fem dager er legemat, og det har jo gått snart en uke etter skaden nå. Det er kanskje greit at jeg venter et par dager? Har dere noen erfaring med dette? Anonymkode: a439a...20f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Der er ingen her som kan gi deg råd om dette, for du har ingen garanti for at den som svarer har den nødvendige medisinske kompetansen. Så dette må du rett og slett bare ta med din homøopat. Anonymkode: f889d...4db
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Der er ingen her som kan gi deg råd om dette, for du har ingen garanti for at den som svarer har den nødvendige medisinske kompetansen. Så dette må du rett og slett bare ta med din homøopat. Anonymkode: f889d...4db Jeg tar selvsagt høyde for at det ikke er en lege som svarer, men hører likevel gjerne fra andres erfaringer og synspunkter. Jeeez, det er snakk om en liten ankel, ikke vondt i hjertet! Anonymkode: a439a...20f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Ingen lege, men det tar tid med en forstuet ankel. Bruk til smertegrense, og hold den høyt. Kan også legge på en bandasje, jeg selv foretrekker å teipe. god bedring Anonymkode: 89579...cce 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen lege, men det tar tid med en forstuet ankel. Bruk til smertegrense, og hold den høyt. Kan også legge på en bandasje, jeg selv foretrekker å teipe. god bedring Anonymkode: 89579...cce Takk for svar! Hvilken tape kjøper du, og hvordan tapes ankelen? Jeg finner sikkert også bruksanvisning på Youtube eller noe. Anonymkode: a439a...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå