AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Jeg blir små gal. Jeg må støvsuge hver dag. Det kommer jo frem støvdotter hver eneste dag. Kan jo ikke være mulig. Er det vanlig?😂 vi bor ganske lite. 50kvm, en voksen en tenåring. Likevel, blir så støvete for det. Jeg får fnatt Anonymkode: 4e320...45f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Har samme problem! Støvsuger 2-3 ganger for dag 😆😆 får lyst å riste heile huset 😄 Anonymkode: 7fe88...460
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har samme problem! Støvsuger 2-3 ganger for dag 😆😆 får lyst å riste heile huset 😄 Anonymkode: 7fe88...460 Takk Gud, da var det ikke bare vi som produserer mye støv 🤣 men rart at det er vanlig 🤔🙄 Anonymkode: 4e320...45f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir små gal. Jeg må støvsuge hver dag. Det kommer jo frem støvdotter hver eneste dag. Kan jo ikke være mulig. Er det vanlig?😂 vi bor ganske lite. 50kvm, en voksen en tenåring. Likevel, blir så støvete for det. Jeg får fnatt Anonymkode: 4e320...45f Støv produseres av deg, tingene dine og utemiljøet. Det er derfor helt naturlig at mange folk eller ting (eller begge deler!) på liten plass betyr mer støv. Bor du i tillegg sentralt så bidrar utemiljøet med masse herlig svevestøv, så da har du det gående. Utover å eie minst mulig unødvendig, oppbevare det du må eie lurt (i skap med dører, ikke åpent og ute i rommet), og å behandle (vaske, riste, skifte, tørke, banke) det tøyet du har minst mulig inne og mest mulig ute så er det ikke noe å gjøre med støvet? Bortsett fra å støvsuge, altså. Men om du ikke tar støv oppå, bak, under og inni de møblene du har så vil det jo «tyte ut» når du har støvsugd gulvet. Så ta en liten storrengjøring. Anonymkode: 37d87...251 1
Gjest Lily_88 Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Fyrer du med ved? Kan bli støv av det og, er helt vilt med støv hos søsteren min, men hun fyrer daglig med ved og jeg ser det svirvler opp når hun åpner peisen for å justere trekket.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Det har også noe med gjennomluftingen i boligen å gjøre. Husker jeg ikke feil blir det kaniner av god gjennomlufting. Anonymkode: 10a8f...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 Fake Pelspledd og pelsputer lage MYYE støv! Anonymkode: 657bc...8a8
Jytte Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 Hvis man ikke vil bruke solbriller inne er kunsten å lukke øynene.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2020 #9 Skrevet 15. april 2020 Har balansert ventilasjon i boligen, er det nok derfor. Jeg holder på å bli gal, må vaske hver dag på badet og støvsuge ofte. Blir støv veldig fort!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #11 Skrevet 15. april 2020 8 minutter siden, Mysticgirl skrev: Har balansert ventilasjon i boligen, er det nok derfor. Jeg holder på å bli gal, må vaske hver dag på badet og støvsuge ofte. Blir støv veldig fort! Da skifter du ikke filter i ventilasjonen ofte nok. Anonymkode: 26515...b76
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #12 Skrevet 15. april 2020 8 minutter siden, Mysticgirl skrev: Har balansert ventilasjon i boligen, er det nok derfor. Jeg holder på å bli gal, må vaske hver dag på badet og støvsuge ofte. Blir støv veldig fort! Balansert ventilasjon kan selvsagt ikke produsere støv. Den kan pulveriserer partikler eller forflytte støv. Så har du mye støv så har det et opphav. Det er mye lettere å gå til kilden enn å skylde på topp moderne ventilasjon. Dersom ventilasjonen din pulveriserer støv så er den ikke balansert, og du må klage til utbygger. Er huset for gammelt - bestill service og få en pris på å få balansert ventilasjonen. Finpulverisering av støv er farlig, så ta grep. Anonymkode: 37d87...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå