Gå til innhold

Noen andre enn meg som synes det er harry med dyre designvesker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: eab3a...785

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt Harry ha. For ofte de jeg ser med slike vesker eller har andre spes dyre merkeklær generelt ikke har råd til dem... altså litt sånn; ta opp kredittgjeld for å skryte av sine dyre vesker. Virker litt påtatt. Jeg liker dønn ærlige folk som sier så sant er: jeg har ikke råd! 

Anonymkode: a2e13...ec3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Niks. Digger det. Har råd til dem. 

Anonymkode: 97af7...a0b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er Harry på ungdommer ja! Men ikke på voksne damer. 

Anonymkode: fdcea...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, spesielt de "alle" har. 

Anonymkode: e4ccb...a8e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er harry. Har også råd til dem (som noen skrivere over her) og eier et par selv som jeg kjøpte som tenåring og aldri bruker mer. Mange finner verdi i å identifisere seg med den gruppa for har råd, kontra den gruppa som ikke har råd. Det representerer også en livsstil som mange forbinder med respekt. Mange ville ikke synes var spesielt fin eller verdt det hvis ikke mange så en slags status i merket. Dette er også bevist gjennom eksperimenter der man har byttet om merkelapper på typisk dyre og billige brands. Nå som jeg har blitt eldre synes jeg hele greia er ganske smakløs og oser av dårlige verdier. Designervesker er noe man kjøper for å vise seg fram. 

Anonymkode: 84a51...195

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Harry på ungjenter som ikke har råd til det. Men hva mener du med merkevesker? Michael kors? Chanel? 

Selv har jeg en klassisk Chanel som jeg elsker. Men nå er jeg både gammel og har råd til det. 

Anonymkode: 4622b...67b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Harry på ungjenter som ikke har råd til det. Men hva mener du med merkevesker? Michael kors? Chanel? 

Selv har jeg en klassisk Chanel som jeg elsker. Men nå er jeg både gammel og har råd til det. 

Anonymkode: 4622b...67b

Alle har råd til en MK veske, ikke alle har råd til Chanel og mange vil si at det er utopi inkludert meg selv å bruke 60 000 kr på noe man kan putte lipgloss og mobil oppi.  Vil si at MK vesker er hakket mer harry fordi "alle" har de.  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er harry med enkelte unntak av klassiske Chanel feks. Går heller med ett handlenett enn en MK veske. Status iform av vesker betyr ingenting for meg. Har en dritfin LV veske som ligger på loftet. Får meg ikke til å bruke den. 

Anonymkode: 5b0e9...564

• Liker 6
Skrevet

Å gå med en LV veske til 20.000 synes heg er Harry.. spesielt de som legge ut masse bilder på SoMe der de snik viser veskene uten at det «liksom» er vesken som skal være i fokus.. mange elsker å vise seg frem.. vise at de har penger og vise at de er bedre. Det er litt kleint når jeg vet at de har huslån over evne og egentlig ikke har økonomi til det.. 

jeg kunne også brukt 20.000 på ei veske.. Har råd til det, men hadde synes det var kleint å bruke den mtp at alle vet vi ikke er i posisjon til å bruke 20.000 på vesker.. at det da blir påtatt.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg humrer alltid for meg selv når jeg ser disse trippende "Vestkant" fruene med alle hårstrå sirlig dandert og en veske som helt sikkert er ekte, men som likevel ser så himla fake ut fordi modellen er ihjelkopiert.  De har ofte en så ukoselig energi at jeg syns synd på de. Men for all del, whatever floats your boat.

Anonymkode: d354d...ee2

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Diskrete vesker er fint. Om det så er Chanel, MK eller fra H&M. Show off vesker er griseharry! LV topper listen av show off, og er virkelig ikke noe pluss!! 

Anonymkode: b2cc2...841

• Liker 10
Skrevet

Har også råd til å kjøpe, men vil ikke bruke penger bare for å ha en veske omtrent «alle andre» har. De veskene jeg har er enten kjøpt i utlandet eller på salg her. 

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns det er tull å bruke så mye penger på ei veske.

AnonymBruker
Skrevet

"Høyt henger de, og sure er de."

Anonymkode: 3033c...7f2

AnonymBruker
Skrevet

De er ofte ganske stygge og smakløse. Svære logoer (eller drøssevis av små) er aldri stilig på noe produkt. Vil heller ha noe solid håndverk fra en lokal skredder enn noe glorete med navnet til en franskmann eller italiener synlig på en halv mils avstand.

Anonymkode: 14c9c...16b

• Liker 9
Gjest DislayName
Skrevet

LV og MK, fordi det er ihjelbrukt er vanvittig harry. Må man flashe logoen er det harry. Også er det, for meg, sykt umoralskt med en månedslønn eller årslønn på en veske. Det er toppen av unyttige ting å bruke penger på. Hadde ikke kjøpt en merkeveske om jeg hadde vunnet  flere mill i lotto, engang.

AnonymBruker
Skrevet

Kan være fint, kan være harry, kommer helt an på veska. Synes de LV veskene er utrolig stygge, men finnes designervesker som er fine.

Synes ærlig det er mer harry med billige vesker fra H&M osv. Synes ikke fastfashion er verken fint eller bra, heller bedre å bruke mye penger på ting så man tar godt vare på det og bruker det hele livet, enn den kjøp og kast mentaliteten mange som handler fastfashion har.

Anonymkode: 291f7...493

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker vesker og det gir meg glede. Må ikke være bare designervesker. Har favoritter fra både Primark,Zara og H&M bl.annet. Hvis jeg har veldig lyst på en designerveske så sparer jeg først til den. Også kjøper jeg den med god samvittighet. Men bryr meg ikke om hva andre synes er harry så lenge jeg som bruker elsker det👻

Anonymkode: 778f1...89d

• Liker 3
Skrevet

Bryr meg ikke

Har noen merkevesker og merkeklær men det er vintage som jeg har arvet etter min mor.

Klærne kan jeg bare glemme å komme inn i siden hun var tynn som en strek og langt høyere enn meg men veskene og smykkene bruker jeg til pent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...