Gjest Anonyme meg Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har nettopp fått meg sovetabeletter. Jeg lurer på hvos lenge jeg bør bruke dem i strekk. glemte å spørr legen min om dette. Hvor mye skal til før det er skadelig. Har lest at man kan dø av for mange. Hvor mange er det da snakk om+ Syntes det hørtes litt skummelt ut.
Gjest Spacegirl Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Da må du først fortelle hvilke sovetabletter du har fått . Det finnes mange forskjellige sovetabletter som virker på helt forskjellig måte...
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har nettopp fått meg sovetabeletter. Jeg lurer på hvos lenge jeg bør bruke dem i strekk. glemte å spørr legen min om dette. Hvor mye skal til før det er skadelig. Har lest at man kan dø av for mange. Hvor mange er det da snakk om+ Syntes det hørtes litt skummelt ut. Da tar du kontakt med legen din og får avklart dette før du begynner å bruke dem!
Englepus Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Eller du kan søke her http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave Har du lest bruksanvisningen? Pleier å stå sånt der. Sovepiller er ikke farlige hvis du bruker de riktig. Du har vel fått beskjed om hvor mye du skal ta?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå