AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Vi har bestilt leilighet på Hafjell i slutten av juni, og tenkte å besøke Hunderfossen og se oss omkring i Lillehammer i sommer. Hvor sannsynlig er det at den parken åpner nå denne sommeren? Booket leiligheten før coronaen, og må avbestille før 17. mai. Så har litt tid å avvente og se. Men hva tror dere? Andre som har bestilt "Norgesferie" allerede, og hva skal dere gjøre? Anonymkode: a9d4e...e94
prt90 Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Trengs bare 1 stk som hoster i første vogn på en karusell så smitter man potensielt 50 stk som suser gjennom virus-skyen. Kan ikke se for meg hvordan tusenfryd, Hunderfossen osv kan holde åpent i sommer. 1
Tarmegenbolle Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Vent en mnd til og se hvordan det står til. Jeg skal begynne å bestille overnatting til sommerferien nå, med avbestillingsmuligjet frem til dagen før. Om det blir tur i år blir den billig.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 På 13.4.2020 den 19.27, prt90 skrev: Trengs bare 1 stk som hoster i første vogn på en karusell så smitter man potensielt 50 stk som suser gjennom virus-skyen. Kan ikke se for meg hvordan tusenfryd, Hunderfossen osv kan holde åpent i sommer. Nå er ikke akkurat Hunderfossen basert rundt karuseller og tjo og hei da. Og det smittescenarioet var heller ikke så veldig vitenskapelig. Men jeg er naturligvis helt enig i at det kan bli vanskelig for disse stedene å holde åpent i sommer. Anonymkode: 2fbbb...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå