AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Hei, jeg er en jente på 20 år, som ikke har debutert seksuelt med en partner ennå. Er altså jomfru. Tenker lite på å ha sex med en gutt ennå, da det rett og slett ikke har vært et tema ennå. Jeg er forsiktig av meg og har ikke møtt noen gutter jeg ønsker å ha sex med ennå. Jeg vet at etter onani er det mange som får dårlig samvittighet. Dette skjer meg når orgasmen er på sin slutt, og da føler jeg meg ekkel og upassende. Det jeg lurer på er om andre føler det samme, og om de får dårlig samvittighet etter sex med en annen person også? Er så redd for at jeg skal ha sex med noen og føle meg ekkel etterpå... Anonymkode: 05be9...e87
Lipyros Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Har du blitt oppdratt på en måte at det skal være skam? Eller blitt utsatt for overgrep? Uansett ville jeg snakket med noe om det for det er ikke bra.. Onani er naturlig og deilig. Frivillig sex med en god partner også. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Helt vanlig. Har det jeg og, men ikke etter sex Anonymkode: 0e8c7...772 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Det er vanlig hvis du har blitt lært opp til at det er ekkelt å onanere. Anonymkode: f8b8f...3f4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en jente på 20 år, som ikke har debutert seksuelt med en partner ennå. Er altså jomfru. Tenker lite på å ha sex med en gutt ennå, da det rett og slett ikke har vært et tema ennå. Jeg er forsiktig av meg og har ikke møtt noen gutter jeg ønsker å ha sex med ennå. Jeg vet at etter onani er det mange som får dårlig samvittighet. Dette skjer meg når orgasmen er på sin slutt, og da føler jeg meg ekkel og upassende. Det jeg lurer på er om andre føler det samme, og om de får dårlig samvittighet etter sex med en annen person også? Er så redd for at jeg skal ha sex med noen og føle meg ekkel etterpå... Anonymkode: 05be9...e87 Hvis du ikke liker å fingre bør du prøve dildo istedet Anonymkode: f8b8f...3f4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Anbefaler å være forelsket i mannen. Ikke ha ons eller randomssex, da føler du deg hvertfall brukt. Nyt sikker sex med følelser. Anonymkode: cedd0...b85 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en jente på 20 år, som ikke har debutert seksuelt med en partner ennå. Er altså jomfru. Tenker lite på å ha sex med en gutt ennå, da det rett og slett ikke har vært et tema ennå. Jeg er forsiktig av meg og har ikke møtt noen gutter jeg ønsker å ha sex med ennå. Jeg vet at etter onani er det mange som får dårlig samvittighet. Dette skjer meg når orgasmen er på sin slutt, og da føler jeg meg ekkel og upassende. Det jeg lurer på er om andre føler det samme, og om de får dårlig samvittighet etter sex med en annen person også? Er så redd for at jeg skal ha sex med noen og føle meg ekkel etterpå... Anonymkode: 05be9...e87 Det er veldig trist å lese at du opplever det slikt. Men det snakkes alt for lite til jenter om onani. Det er alltid gutten, penis, og onani. Jenter, vagina, prevensjon, og graviditet. Vi kvinner kan også nyte onani på lik linje med menn. Jeg vil anbefale deg å høre litt på podcasten «Doing it by Hannah Witton». Det diskuteres mye om sex, onani og mye annet. Det er helt naturlig for alle å onanere. Du skal ikke føle deg skitten i ettertid. Det er helt naturlig. Håper at du kan klare å snu tankene i hodet ditt, og begynne å nyte orgasmen i etterkant av den ogaå 💙 Anonymkode: ba22f...034 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 Jeg føler det littegrann jeg også etter at jeg har masturbert, men aldri etter at jeg har hatt sex med kjæresten min Anonymkode: aacbc...442
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 Jeg har det helt likt, har derfor sluttet å onanere. Nå er jeg gift og vi ventet med sex til ekteskap, har ikke dårlig samvittighet etter sex, kun hvis jeg får orgasme, da føler jeg meg ekkel. Det eneste som gir meg indre tilfredsstillelse er pliktsex.. Det er veldig vanskelig for jeg blir fortalt at det ikke er normalt og det jeg føler et feil, men ingen løsning på hvordan jeg skal få det bedre. Ingen forklaring på hvorfor jeg skal ha glede ved egen tilfredsstillelse eller hvordan å oppnå det. Hvorfor ikke bare fortsette å leve slik? Jeg gruer meg mer og mer til sex og jeg forstår ikke hvorfor når jeg sitter med en tilfredsstillende følelse etter jeg har hatt sex når jeg ikke vil. Likevel gruer jeg meg fordi det gjør vondt også.. Og hele greiene er vanskelig og slik skal det være resten av livet. Med mindre jeg oppsøker hjelp, men når jeg ikke ser annet enn skam og ekkel av nytelse, så er det ganske vanskelig. Jeg kan fint oppnå orgasme, men det er følelsen etterpå som er overveldende. Jeg håper ikke det blir slik for deg ❤️ Anonymkode: 0b3a6...11f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 5 minutter siden, Lipyros skrev: Har du blitt oppdratt på en måte at det skal være skam? Eller blitt utsatt for overgrep? Uansett ville jeg snakket med noe om det for det er ikke bra.. Onani er naturlig og deilig. Frivillig sex med en god partner også. Har ikke blitt oppdratt med at det skal være skam nei, heller tvert imot, uten at det har vært noen åpen samtale eller et tema. Vet ikke om jeg vil si jeg har blitt utsatt for direkte overgrep, men min eneste seksuelle kontakt med et annen menneske var ufrivillig. Vi var jevnaldrende, og han var barn av et vennepar til mine foreldre. Pågikk i barneskolealder, over flere år. Har ikke snakket med noen om det. Jeg bor på et lite sted, og vil ikke blusse opp i dette, da jeg har klart å "fortrenge" det. Kan møte han på butikken uten å tenke over det. Så han senest i dag da jeg var ute og gikk tur. Han kjørte forbi i bil. Vet at folk ville fått sjokk om de fikk høre om det, og at han hadde nektet for at jeg ikke ville. Sist gang våre familier tilbrakte tid sammen, ga jeg uttrykk for at det som skjedde i vår barndom opplevdes som et overgrep, men han nektet, og sa at det var uskyldig og "sånn barn roter med". ts Anonymkode: 05be9...e87
Lipyros Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke blitt oppdratt med at det skal være skam nei, heller tvert imot, uten at det har vært noen åpen samtale eller et tema. Vet ikke om jeg vil si jeg har blitt utsatt for direkte overgrep, men min eneste seksuelle kontakt med et annen menneske var ufrivillig. Vi var jevnaldrende, og han var barn av et vennepar til mine foreldre. Pågikk i barneskolealder, over flere år. Har ikke snakket med noen om det. Jeg bor på et lite sted, og vil ikke blusse opp i dette, da jeg har klart å "fortrenge" det. Kan møte han på butikken uten å tenke over det. Så han senest i dag da jeg var ute og gikk tur. Han kjørte forbi i bil. Vet at folk ville fått sjokk om de fikk høre om det, og at han hadde nektet for at jeg ikke ville. Sist gang våre familier tilbrakte tid sammen, ga jeg uttrykk for at det som skjedde i vår barndom opplevdes som et overgrep, men han nektet, og sa at det var uskyldig og "sånn barn roter med". ts Anonymkode: 05be9...e87 Det er jo et overgrep. Og forferdelig at du må møte ham og høre på at han snakker det bort på den måten 😔 Kanskje du burde snakke med noen om det 🧡
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #12 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, Lipyros skrev: Det er jo et overgrep. Og forferdelig at du må møte ham og høre på at han snakker det bort på den måten 😔 Kanskje du burde snakke med noen om det 🧡 Ja, jeg tenker i hvert fall å forklare situasjonen til en kommende partner. Det er liksom ikke noe jeg tenker på, for jeg later som det ikke har skjedd. Samtidig så kan det jo være grunnen til at jeg føler det som jeg føler. Anonymkode: 05be9...e87
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det helt likt, har derfor sluttet å onanere. Nå er jeg gift og vi ventet med sex til ekteskap, har ikke dårlig samvittighet etter sex, kun hvis jeg får orgasme, da føler jeg meg ekkel. Det eneste som gir meg indre tilfredsstillelse er pliktsex.. Det er veldig vanskelig for jeg blir fortalt at det ikke er normalt og det jeg føler et feil, men ingen løsning på hvordan jeg skal få det bedre. Ingen forklaring på hvorfor jeg skal ha glede ved egen tilfredsstillelse eller hvordan å oppnå det. Hvorfor ikke bare fortsette å leve slik? Jeg gruer meg mer og mer til sex og jeg forstår ikke hvorfor når jeg sitter med en tilfredsstillende følelse etter jeg har hatt sex når jeg ikke vil. Likevel gruer jeg meg fordi det gjør vondt også.. Og hele greiene er vanskelig og slik skal det være resten av livet. Med mindre jeg oppsøker hjelp, men når jeg ikke ser annet enn skam og ekkel av nytelse, så er det ganske vanskelig. Jeg kan fint oppnå orgasme, men det er følelsen etterpå som er overveldende. Jeg håper ikke det blir slik for deg ❤️ Anonymkode: 0b3a6...11f ts her Jeg forstår hva du mener. Håper det ordner seg for deg! Jeg er redd for at jeg også bare kommer til å ha sex fordi jeg føler det er en plikt. Er det lov å spørre om dere begge er religiøse, siden dere ventet til ekteskapet? Synes å vente til ekteskapet virker som en flott ting, fordi jeg er tror jeg er nødt til å elske noen før jeg kan ha sex med dem. Er kanskje ikke så vanlig utenfor religiøse kretser? Anonymkode: 05be9...e87
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig trist å lese at du opplever det slikt. Men det snakkes alt for lite til jenter om onani. Det er alltid gutten, penis, og onani. Jenter, vagina, prevensjon, og graviditet. Vi kvinner kan også nyte onani på lik linje med menn. Jeg vil anbefale deg å høre litt på podcasten «Doing it by Hannah Witton». Det diskuteres mye om sex, onani og mye annet. Det er helt naturlig for alle å onanere. Du skal ikke føle deg skitten i ettertid. Det er helt naturlig. Håper at du kan klare å snu tankene i hodet ditt, og begynne å nyte orgasmen i etterkant av den ogaå 💙 Anonymkode: ba22f...034 Takk for tips! ts Anonymkode: 05be9...e87 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #15 Skrevet 13. april 2020 Tror det må være fordi du har vært utsatt for overgrep som barn. Du bør søke psykologisk hjelp for det, så kan det bli bedre for deg med sex både alene og med en partner. Jeg har onanert siden jeg var barn og har aldri hatt dårlig samvittighet eller skammet meg over det. Bare nyter det. Håper du også kommer dit! Anonymkode: 2b98c...41d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #16 Skrevet 13. april 2020 Jeg er 24 og har det på samme vis. Føler mye skam rundt det. Men føler det ikke helt på samme måte med sex. Jeg føler det er liksom "feil" å ha sex, men jeg gjør det likevel med de jeg dater en stund og sånn. Anonymkode: 4d48d...6be
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #17 Skrevet 13. april 2020 Jeg kunne også få dårlig samvittighet/skamfølelse etter onani da jeg var yngre. Aldri blitt utsatt for overgrep eller noe sånt. Tror det handler om at onani fremdeles er ganske tabubelagt. I tillegg er det noe man begynner med mens man fremdeles bor hjemme hos foreldre, og det kan øke forvirringen og skamfølelsen. Man er redd for å bli oppdaget, og assosierer dermed onani med noe man helst ikke burde gjøre, noe ekkelt og skittent. For min del har skammen gått over med årene (er nå 35). Har aldri kjent så mye skam etter sex med partner, antakelig fordi man da er to om det. Anonymkode: 4de05...a83 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #18 Skrevet 13. april 2020 Jeg hadde det også slik. Men har vokst opp i et hjem med en mor som hadde høylytt sex med tilfeldige menn fra jeg var liten, og fikk derfor et ganske ekkelt syn på sex. Går litt bedre nå, spesielt når jeg har sex med mannen min, men onanerer aldri alene. (Og jeg er mye eldre en deg) Anonymkode: bfc14...20c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #19 Skrevet 13. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ts her Jeg forstår hva du mener. Håper det ordner seg for deg! Jeg er redd for at jeg også bare kommer til å ha sex fordi jeg føler det er en plikt. Er det lov å spørre om dere begge er religiøse, siden dere ventet til ekteskapet? Synes å vente til ekteskapet virker som en flott ting, fordi jeg er tror jeg er nødt til å elske noen før jeg kan ha sex med dem. Er kanskje ikke så vanlig utenfor religiøse kretser? Anonymkode: 05be9...e87 Takk❤️ jeg håper du slipper å tenke slik, og jeg håper du kun kan se på sex som en glede og nytelse, og at det er to likeverdige mennesker som elsker hverandre og vil hverandre godt. For det er det det skal være. Vi er begge religiøse, men jeg har hatt samleie før ekteskap. Jeg ville vente egentlig, men ble dopet ned og voldtatt ganske brutalt. Jeg har ikke opplevd å ha noe å si når det kommer til kroppen min før ekteskapet. Da jeg traff mannen min, følte jeg at jeg hadde kontroll over kroppen min for første gang. Det var hyggelig. Men det sitter fortsatt i, disse følelsene desverre.. Anonymkode: 0b3a6...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå