Gå til innhold

Når er penis størst? Varierer den i tykkelse og lengde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal måle typen sin, noe han selv ønsker. Tenker om den er størst en gang han er sprengkåt i stedenfor bare litt kåt/hard? 

Anonymkode: b68d9...58b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det vil variere. Best for han om du måler når han er sprengkåt.

Og husk å måle lengden fra oversiden, ikke fra kneet.

Anonymkode: 8a7a6...684

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det vil variere. Best for han om du måler når han er sprengkåt.

Og husk å måle lengden fra oversiden, ikke fra kneet.

Anonymkode: 8a7a6...684

Ikke fra kneet? Nei, det ville vært litt rart...

Anonymkode: 56e4e...0c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er den tykkest på midten? Hvordan måle helt korrekt? 

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør vel ikke noe om du måler litt flere plasser, men ca midt på er greit. Lengden måles på oversiden, med linjal eller målebånd presset inn mot beinet.  Regner med at du kringkaster resultatet etterpå, for vi er så spente 😄

Anonymkode: 44d80...363

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør vel ikke noe om du måler litt flere plasser, men ca midt på er greit. Lengden måles på oversiden, med linjal eller målebånd presset inn mot beinet.  Regner med at du kringkaster resultatet etterpå, for vi er så spente 😄

Har målebånd. Skal det trykkes helt inn mot beinet så langt jeg kommer? Kan oppdatere🤭

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har målebånd. Skal det trykkes helt inn mot beinet så langt jeg kommer? Kan oppdatere🤭

Penisen er jo lenger inni der, men den lengden teller vel ikke? 

AnonymBruker
Skrevet

Vinkelrett ut fra pubis. Omkrets på det tykkeste. Søk opp mraverage.com, så får du svar på hvor stor den er i forhold til normalfordelingen. Du vil og kunne se den visuelt i forhold til normalen. Selv ble jeg overrasket over hvor stor min var i forhold til normalen. Fant ut at tilbakemeldingene fra damene stemte. 

Anonymkode: c51de...d5b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er den tykkest på midten? Hvordan måle helt korrekt? 

er det i forbindelse med kondomstørrelse det er snakk om? da er det omkrets. 

Anonymkode: eeadc...5d7

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at du skal måle tissen?

Anonymkode: f4e73...c34

AnonymBruker
Skrevet

Den er størst rett før han kommer,. 

Anonymkode: d4b0f...082

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen spesiell grunn til at du skal måle tissen?

Anonymkode: f4e73...c34

Bare nyskjerrig. Han påstår han aldri har målt den. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal måle typen sin, noe han selv ønsker. Tenker om den er størst en gang han er sprengkåt i stedenfor bare litt kåt/hard? 

er det typen som vil måle eller du ? altså det er høyst unormalt at man vil måle sin egen penis, vertfall å få sin egen kjæreste til å måle den. enten er det du som vil dette og vil poste resultatet her, eller så er dette trolleritrollera

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, DonKing skrev:

er det typen som vil måle eller du ? altså det er høyst unormalt at man vil måle sin egen penis, vertfall å få sin egen kjæreste til å måle den. enten er det du som vil dette og vil poste resultatet her, eller så er dette trolleritrollera

Tosk. På en skala fra vanlig til høyst unormalt,  så vil jeg si midt på treet.  Hvis noen har vært på KG og lest en million penistråder, er det ikke rart om de blir nysgjerrige. 

Skrevet

Jeg pleier å montere den i dama slik at hun får måle den. Den ligger stabilt og målingen blir rettferdig slik. Ikke kan det jukses med feilaktige mål heller.

Skrevet (endret)

Jeg er størst like før jeg kommer, så få ham skikkelig tent først, du. Deretter bruker du målebånd, så ikke en eventuell bøy eller vinkel skal telle negativt. Du måler på oversiden, og presser inn til beinet. Dette fordi eventuell overvekt ikke skal spille inn. Så måler du helt ut til tuppen. Tykkelsen måles visstnok der den er tykkest. Jeg kan forresten variere rundt en cm fra dag til dag når jeg er knallhard.

Endret av Sphere
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart du har fått så seriøse svar her, da man har lært på KG at størrelsen ikke teller og er totalt uinteressant... liksom... 😉

Anonymkode: 2074f...bba

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å være nøyaktig når du måler. Mål gjerne flere ganger, og til forskjellige tider på døgnet. Den hardeste, og største ereksjonen, er ofte ved morgensex. Er det avvik i målingene beregner du et gjennomsnitt. Du kan måle ballene hans også, eller pungen. Det er spennende og lærerikt, den forandrer også størrelse vet du.

Anonymkode: de036...784

AnonymBruker
Skrevet

Rart du har fått så seriøse svar her, da man har lært på KG at størrelsen ikke teller og er totalt uinteressant... liksom... 😉

Anonymkode: 2074f...bba

Hvorfor kan ikke ikke useriøse ting gjøres på en seriøs måte?  Det er akkurat som å måle IQ. Det sier svært lite om hvordan du fungerer i hverdagen, men mange vil vite det likevel.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Viktig å være nøyaktig når du måler. Mål gjerne flere ganger, og til forskjellige tider på døgnet. Den hardeste, og største ereksjonen, er ofte ved morgensex. Er det avvik i målingene beregner du et gjennomsnitt. Du kan måle ballene hans også, eller pungen. Det er spennende og lærerikt, den forandrer også størrelse vet du.

Anonymkode: de036...784

Måle gjennomsnittet? Så Når Bolt gjør sitt raskeste løp, så skal ikke den tiden telle, det er gjennomsnittsfarten av alle løpene hans som teller? 

Anonymkode: 891fa...c09

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...