Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Jeg er veldig fornøyd med Multivitamin Power recovery mask, men noen ganger liker jeg å ha masken på over natten, og denne blir orange og farger av på sengetøyet... Noen som har noen erfaringer med fuktighetsmaskene fra Dermalogica?? Og gjerne hvis noen har prøvd Multivitamin P.R.M og kan gi meg en sammenligning! Er også interessert i andre masker, men de må være fri for mineraloljer. Kom igjen, la oss drøfte ansiktsmasker!
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Den ene fuktighetsmasken (den som heter noe ala Intensive, tror jeg) er en leiremaske, slik som rensemasker, og den drysser noe helt forferdelig. Den andre fuktighetsmasken er en gele, og jeg synes effekten var heller liten.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Da holder jeg meg til Multivitamin PRM, og legger heller et håndkle på puten Takk for svar.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Jeg bruker også den til nattkrem noen ganger, og da gnir jeg den inn i huden som en krem. Puta blir ikke gul? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Merkelig.. Jeg smører også inn et tynt lag, men det blir flekker på puten uansett.. Sånn brun/gulaktig..(lekkert!) Og jeg ser jo at ansiktet mitt får en gulsottaktig tone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå