Gå til innhold

Kan andre se at jeg har tinder gull?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan andre se det på noen måte? Kan andre som har gull se det? Prøvde å Google meg frem til det, stod noe om at det kom et gullhjerte bak matchene? 

Anonymkode: 4e53f...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du fjerner alder, avstand og/eller surfer utenfor den faste distansen uten å ha vært på farten ser en med en gang at du har gull. For dette er saker du ikke kan kontrollere uten å kjøpe abonnement. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Distanse er ikke noe sikkerstikk. Man kan fint ha sveipet én vei da man var i nærheten av hverandre, så får motparten deg likevel opp noen dager senere etter at du har flydd til Australia.

Manglende alder og avstand er tegn på gull. Hvis du matcher med noen ved hjelp av funksjonen der du kan se hvem som har likt deg, så vil det stå "Matchet med Tinder Gold" eller lignende.

Hvis du bare sveiper vanlig, så tror jeg ikke det er noe som avslører abonnement. 

Anonymkode: 12865...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen fyrer dukker opp i feeden min med jevne mellomrom (typ annenhver dag) selv om jeg sveiper dem til venstre. Ganske irriterende. Jeg tror det er en Tinder gull-funksjon. 

Anonymkode: 6bdb6...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du matcher fra liker-listen din vil det komme et gullhjelmen bak. Da vet man det. Hvis du matcher ved å sveipe er det ikke synlig.

Om du fjerner alderen din, vet man det også.

Anonymkode: 5e285...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du matcher fra liker-listen din vil det komme et gullhjelmen bak. Da vet man det. Hvis du matcher ved å sveipe er det ikke synlig.

Om du fjerner alderen din, vet man det også.

Anonymkode: 5e285...223

Men vil den du matcher med se dette?

Anonymkode: 6cdf9...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ser det iallefall hvis de har gull selv. Det skjedde meg. Det var kleint. Det var ikke derfor jeg skaffa meg gull liksom.

Anonymkode: 63a38...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan andre se det på noen måte? Kan andre som har gull se det? Prøvde å Google meg frem til det, stod noe om at det kom et gullhjerte bak matchene? 

Anonymkode: 4e53f...119

la meg gjette . du er kvinne og LIIIVREDD for at andre skal se at du har tindergull og virker desperat ?

altså jeg skjønner ikke denne greien med at kvinner er livredd for å virke enten desperat eller ta det første steget, hva er i veien egentlig ? virker som 90 prosent av kvinner idag har sykelig lav selvtillit

men uansett la meg svare. ingen kan se at du har tindergull

tindergull er definetivt verdt pengene. det beste er at du kan superlike 5 ganger per dag. superlike er det som gjør at du får mest matcher. superliker du roger, så kommer ditt kort fram med engang roger går inn på tinder. så han må svare deg med engang. enten sveiper han venstre eller høyre og det finner du fort ut.

tinder gull er verdt pengene. du kan også se hvem som allerede har liket deg og velge derfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ser det iallefall hvis de har gull selv. Det skjedde meg. Det var kleint. Det var ikke derfor jeg skaffa meg gull liksom.

nei ? hvordan kan de se det ? det er ingen måte å se at man har tindergull. det er overhodet ikke kleint , skjerp deg.

mange finner kjæresten sin på tinder og mange har funnet ektemannen sin der. 149 kr mnd for å bedre sjangsene betraktelig er verdt pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DonKing skrev:

men uansett la meg svare. ingen kan se at du har tindergull

[...]

tinder gull er verdt pengene. du kan også se hvem som allerede har liket deg og velge derfra

Pick one. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, bustelise skrev:

Ja, vi ser det.

Hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, DonKing skrev:

nei ? hvordan kan de se det ? det er ingen måte å se at man har tindergull. det er overhodet ikke kleint , skjerp deg.

mange finner kjæresten sin på tinder og mange har funnet ektemannen sin der. 149 kr mnd for å bedre sjangsene betraktelig er verdt pengene

Jeg måtte betale 300 fordi jeg er stygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan da?

Det gullikonet vises for oss også. Og på matchen så står det "Matched with Tinder Gold".

Dette gjelder da altså når du håndplukker fra listen med de som allerede har likt deg. Det gjelder ikke om det sveiper på vanlig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, fikk opp en svær proklamerende tekst om at vi hadde fått match takket være tinder gold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte betale 300 fordi jeg er stygg. 

brukte tinder i 2016. fikk endel likes, men med tindergull fikk jeg veldig mange og fikk pule nesten hver helg i en periode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, bustelise skrev:

Pick one. 

nei. pick both. når menn liker deg kan du gå inn på en liste og se hvem som har liket deg herfra

liker roger , sindre og kristoffer deg, så kommer de inn på likes listen din. du kan gå inn på listen og se hvem som liket deg og like de tilbake om du vil.ingen av disse eller noen andre kan se at du har tindergull

hva ville du frem til ? eller hva var poenget ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, bustelise skrev:

Det gullikonet vises for oss også. Og på matchen så står det "Matched with Tinder Gold".

Dette gjelder da altså når du håndplukker fra listen med de som allerede har likt deg. Det gjelder ikke om det sveiper på vanlig måte. 

Hm, så aldri det da jeg ikke hadde Tinder gull. Så dere som ikke har det ser det også?

Anonymkode: 80361...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm, så aldri det da jeg ikke hadde Tinder gull. Så dere som ikke har det ser det også?

Anonymkode: 80361...a6b

Samme her. Dette må være løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DonKing skrev:

nei. pick both. når menn liker deg kan du gå inn på en liste og se hvem som har liket deg herfra

liker roger , sindre og kristoffer deg, så kommer de inn på likes listen din. du kan gå inn på listen og se hvem som liket deg og like de tilbake om du vil.ingen av disse eller noen andre kan se at du har tindergull

hva ville du frem til ? eller hva var poenget ditt??

Nei, velg én. Hvis du håndplukker, så får vi vite at du har Tindergold, da det kommer opp med store bokstaver på matchen pluss gullikon. Alternativt, dropp håndplukkingen og sveip vanlig, så får ingen vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...