AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Dere som har vært sammen over 10 år og har barn, travel hverdag. Hva forventer og ønsker du? Hva skal til for å holde sex gnisten i forholdet? Og hva savner du av partner? Er du fornøyd med sexlivet eller ikke? Anonymkode: b8271...08a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Ganske fornøyd. Sex 3-4 ganger i uka i snitt. Prøver mye nytt av leketøy og stillinger så det er egentlig mye bedre enn før 7 år siden. Vært sammen i 12 år og barn på 4 og 6 Anonymkode: df35b...192 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Sex er en ting...kos og nærhet er LIKE viktig. Se hverandre i hverdagen med kos og klem. Det gjør sex og lyst mye bedre, ikke bare ha kun "sex". Vi har sex 2-4 ganger i uka...utover dette masse kos og nærhet. Eller kanskje jeg bare suger han fordi jeg vil. Sexlyst går i bølger for alle mennesker, slutt å still krav til at du skal ha like mye lyst heletiden. Noen uker er det mindre, så har du en periode med mer. Om du tror at folk i forhold på 10-20år++ har mye se gjennomsnittlig tar du feil, sextørke er helt vanlig. Noen går år uten sex. Anonymkode: 3581c...b85 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Et sexliv der begge er fornøyde og ikke føler at de trenger å ha sex verken mer eller mindre. Som er uavhengig av antall ganger en faktisk har sex. Anonymkode: 81967...525 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 TS her. Vi har vært gift i 15 år og har barn på 9 og 11 år. Føler både sexlivet og lysten har blitt bedre de siste årene. Jeg har nok blitt litt tryggere på meg selv. Og derfor mer lyst. Tror også alderen min (39 år) har gjort av sexlysten plutselig kom veldig. Og noe med at vi nå har sex for vi har lyst. Ikke bare for å ha sex. Og ikke for å bli gravid. Ikke pliktsex. Var dessverre mye av det før. Har de siste år hatt sex ca 1 gang i uka. Men nå har vi ca 2-3 ganger. Og er mer åpen med sexprat og å prøve nye stillinger. Så jeg er veldig fornøyd. Men kunne nok hatt mer sex også. Har nok mer sexlyst enn min mann. Men det er greit. Derfor onanerer jeg litt også. Tenker sextørke hadde vært krise for forhold. Tenker regelmessig sex gjør at samlivet og følelsene holder. Anonymkode: b8271...08a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Vært sammen i 11 år og har 5 barn. Alle i skolealder. Har ganske bra sexliv. Ca 2-3 ganger i uka. Variert.. senga, dusjen, badekaret, stående på badet eller i et rom i kjelleren med låst dør. Da en kjapp en når barna styrer med sitt. Har også litt hverdagsromantikk.. tar meg eller slår meg på rompa, sender flørteblikk eller kysser meg i nakken når jeg lager mat. Anonymkode: e79e5...a33 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Vi har vært sammen i 10 år og har et barn på 1 1/2. Vi har sex 2-3 ganger i uken, god sex hvor begge får orgasme. Mer «spennende» sex enn suging/slikking og vanlig samleie i diverse stillinger er noe vi hverken har ønske om eller behov for. Det har vi forøvrig aldri hatt og jeg er glad vi er enige om det. Anonymkode: 83825...bca 1
Resignert Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 Ca annenhver dag, og at hun kommer noenlunde lett, helst flere ganger. Har vel knapt hatt det sånn etter 2000.......
Jeg er mann Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har vært sammen over 10 år og har barn, travel hverdag. Hva forventer og ønsker du? Hva skal til for å holde sex gnisten i forholdet? Og hva savner du av partner? Er du fornøyd med sexlivet eller ikke? Anonymkode: b8271...08a Hei, det her var vanskelige spørsmål. Vi har vært sammen i 20 år, og med unger og travle dager, så har det vel stoppet opp et par ganger. Jeg har vel forventninger om at det blir bedre igjen, og jobber bevisst med det. Mine ønsker er vel ganske enkle, at vi skal få et avbalansert og godt sexliv igjen. Jeg tror at det som skal til for å hold gnisten i forholdet er at man gjør ting sammen, både i hverdagen og på fritiden. Det er også viktig at man engasjerer seg i den andre, og ikke minst setter av tid til hverandre og snakker sammen. Det hjelper heller ikke å snakke sammen, man må også gjøre det om til handling. Det viktigste er at dere lytter til hverandre, og respekterer hverandres meninger, så finne en middelvei som begge kan leve med. Bare du selv vet hva du kan bidra med for å få det bedre, det samme gjelder partneren din. Begge må ta hensyn til hverandre og ikke bare tenke på sine egne lyster og behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå